به گزارش پارس به نقل از ورزش ۳، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد که جای بازیکن پرتغالی تیمش را در زمین عوض نخواهد کرد.

کارلو آنچلوتی تأکید کرد که قصد تغییر جایگاه کریستیانو رونالدو را در زمین ندارد. حضور گرت بیل به عنوان بازیکن جانشین در بازی با مالاگا به معنای این است که رونالدو در ادامه مسابقه به مرکز زمین متمایل خواهد شد اما آنچلوتی پیش از بازی شاگردانش مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: دیوانه نیستم؛ او ۶۰ گل در یک فصل با بازی در همین موقعیت زده است.

سرمربی معتقد است که رونالدو و بیل می توانستند در کنار هم عالی بازی کنند و ادامه داد: بهترین بازیکنان می توانند کنار هم بازی کنند.

وی ادامه داد: به جز ژابی آلونسو، همه بازیکنان می توانند بازی کنند اما از من نپرسید که ترکیب اصلی کدام بازیکنان خواهند بود زیرا به شما نخواهم گفت. ژابی روز گذشته تمرین کردن با ما را شروع کرد و امیدوارم که تا دو هفته آینده آماده شود.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: سرخیو راموس برای این بازی آماده است و می تواند بازی کند. دی ماریا بسیار عالی بازی و سخت تلاش می کند؛ اعتماد به نفس و انگیزه زیادی دارد و عاشق بازی کردن برای رئال است. از او بسیار راضی هستم؛ دی ماریا بازیکن بسیار مهمی برای ما است زیرا می تواند در موقعیت های مختلفی در زمین بازی کند.

وی اضافه کرد: جوانان آکادمی رئال آینده باشگاه هستند. باشگاه در این فصل پنج بازیکن را از آکادمی به تیم اصلی آورد (کارواخال، موراتا، خسه، کاسمیرو و خسوس فرناندز) و باشگاه و سرمربی برای آنها ارزش قائل هستند. موراتا و خسه عالی بازی کرده اند.

آنچلوتی تأکید کرد: یوونتوس می تواند وارد محوطه ما شود. نقطه قوت یوونتوس سازماندهی تیمشان است که بیشتر از بازیکنانشان خطر آنها به حساب می آید. ویدال بسیار خوب است اما آنها بازیکنان زیادی با توانایی های بالا دارند. آنها روی ضدحملات خطرناک هستند و همچنین پیرلو را دارند که توانایی های خارق العاده ای دارد.

وی گفت: روابط خوبی با مورینیو دارم اما مدت زیادی است که با هم صحبت نکرده ایم. خیلی خوب می دانم که ال کلاسیکو مهم ترین بازی در اسپانیا است اما من فکر می کنم که باید مثل یک بازی عادی با آن روبرو شویم هرچند که بازی ویژه ای است زیرا مقابل یک تیم قدرتمند بازی می کنیم و چون رقابت زیادی بین مادرید و بارسلونا وجود دارد. می خواهیم تمام تلاشمان را در این بازی انجام دهیم و در حال حاضر بد پیش نمی رویم.

سرمربی سابق پاری سن ژرمن تأکید کرد: مقایسه مشهودی میان بوفون و کاسیاس وجود دارد، هرچند بوفون در تمام بازی ها به میدان می رود و کاسیاس بازی های کمتری داشته است اما برای دروازه بانان اشتباه کردن یک مسئله طبیعی است. همه درباره سن بوفون صحبت می کنند اما مثل کاسیاس او هنوز دروازه بان بزرگی است.

آنچلوتی افزود: بهترین بازیکنان باید در کنار هم بازی کنند. رونالدو در بال چپ بازی می کند اما برای گلزنی به مرکز زمین می آید برای اینکه گلزنی از گوشه سخت تر است. من می خواهم او را در موقعیتی که در آن راحت تر است به بازی بگیرم. آنقدر دیوانه نیستم که جای بازیکنی را در زمین عوض کنم که در یک فصل ۶۰ گل زده است.

وی تصریح کرد: بازی خوبی مقابل مالاگا به نمایش گذاشتیم و باید این کار را تکرار کنیم؛ با شجاعت و جسارت بازی کنیم. تیم اکنون اعتماد به نفس بیشتری دارد و طبیعی تر بازی می کند، پس باید ببینیم امشب چه اتفاقی می افتد. من مطمئنم که تیمم بهتر می شود و می تواند مثل بازی با مالاگا عالی کار کند.

آنچلوتی اظهار داشت: پس از حضورم در یوونتوس موهایم ریخت. خیلی چیزها تغییر کرد. تجربه کمتری در یوونتوس داشتم و اکنون در باشگاه بسیار سازمان یافته ای هستم. تجربه من با یوونتوس برایم خوب بود و به من کمک کرد تا به عنوان یک شخص و مربی رشد کنم. نتایج ما خیلی خوب نبود اما هنوز خاطرات بسیار خوبی از دو سال حضورم در تورین دارم.