به گزارش پارس به نقل از داناوی ادامه می دهد: « بعد از این یک خطای مسلم روی سعید دقیقی در محوطه جریمه فولاد رخ داد که صد در صد پنالتی بود. مطمئنا اگر این پنالتی گرفته می شد جریان بازی تغییر می کرد اما آقای حق وردی یک پنالتی برای حریف گرفت تا جریان بازی تغییر کند. »

نصرتی می گوید: « من خودم نزدیک ترین فرد به میلاد فخرالدینی و مهاجم فولاد بودم و قاطعانه می گویم آن صحنه به هیچ وجه پنالتی نبود. من دو قدم با مهاجم فولاد فاصله داشتم و جالب آنجا بود که بعد از این صحنه مهاجم فولاد تصور می کرد داور به خاطر تمارض می خواهد به او کارت زرد بدهد اما آقای حق وردی برای آنها پنالتی گرفت. »

مدافع تراکتورسازی ادامه می دهد: « بعد از گرفتن این پنالتی هواداران ما شعار دادند و جو ورزشگاه بهم ریخت اما لوسیانو پریرا کاری کرد تا جو کاملا ملتهب شود. »

وی درباره اینکه مهدی نوری گفته همسر لوسیانو باردار بوده و شادی گل این مهاجم برزیلی به همین خاطر بوده است می گوید: « ما با گذاشتن توپ داخل لباسش مشکل نداشتیم. لوسیانو می توانست سه تا توپ داخل لباسش بگذارد اما این بازیکن مقابل هواداران دو آتشه ما توپ را شوت کرد که اصلا کار خوبی نبود. »

نصرتی در خصوص احتمال کنار کشیدن تراکتورسازی از لیگ برتر که زینی زاده مدیرعامل این باشگاه مطرح کرده می گوید: « ایشان صحبت های خودش را مطرح کرده. من منکر توانایی های آقای حق وردی نیستم. انصافا ایشان قضاوت های خوبی انجام داده و در این بازی هم خوب بود اما همین تصمیم ها می تواند سرنوشت قهرمانی را در نهایت رقم بزند وهمین امتیاز هاست که در نهایت قهرمان را مشخص می کند. حالا در بازی به این حساسی با توجه به اتفاقات اخیر و حرف هایی که در برنامه نود زده شده طبیعی است که ما هم تحت تاثیر این جریانات قرار بگیریم و نسبت به برخی موارد سوء ظن پیدا کنیم. »

وی با اشاره به اینکه به غیر از بازی با پرسپولیس و فولاد گلی که تراکتورسازی از گسترش فولاد دریافت کرد هم بر اثر اشتباهات داوری بوده می گوید: « من به خود آقای حق وردی هم گفتم که آن صحنه اصلا پنالتی نبود اما خب نمی شود با یک اشتباه توانایی های ایشان را زیر سوال برد چون داور خوبی است. با این حال جالب اینجاست که در قبال اشتباهات داوری این فصل که علیه تیم ما رخ داده هیچ وقت به نفع مان اشتباهی از سوی داوران ندیده ایم. »

به عنوان سوال آخر از نصرتی درباره تغییر چهره اش و گذاشتن سبیل می پرسیم که می گوید: « من همیشه ته ریش داشتم. این بار ته ریشم را زدم و سبیل هایم ماند که بچه ها و از جله کریم انصاری فر گفتند بهت می آید، بگذار بماند. از طرفی من هم می خواستم با کریم ست کنم سبیل گذاشتم. البته ما اصالتا کرد هستیم و نیاکان ما همگی سبیل دارند. پدر من همین الان هم سبیل دارد ضمن اینکه برادرم میلاد که در سایپا بازی می کند هم سبیل گذاشته. پسر عموی من هم هیچ وقت سبیلش را نزده و حتی با سبیل آنقدر شبیه فرانسوی ها شده بود که وقتی به این کشور سفر کرده بود فکر می کردند فرانسوی است. من هم سبیل گذاشتم تا تنوعی در چهره ام به وجود بیاید که فکر می کنم بعضی وقت ها بد نباشد