به گزارش پارس به نقل ازقدس آنلاین، تمدید قرارداد اخیر کریس رونالدو با رئال مادرید، مهاجم پرتغالی را در صدر رنکینگ پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان با ۱۸ میلیون یورو درسال قرار داده بود. اما طبق گزارش ال موندو دپورتیوو، در حال حاضر دومین بازیکن پردرآمد فوتبال دنیا نیمار برزیلی و هم تیمی مسی است که سالانه ۱۷ میلیون یورو دستمزد دریافت می کند.


نشریه کاتالونیایی نوشته که بازنگری قرارداد مسی و تطبیق دادن او با آمار فعلی بازار، تا پیش از ۳۱ دسامبر آینده انجام خواهد شد. نزدیکان به مسی درگفت وگو با این نشریه فاش ساخته اند که او سه پیشنهاد مختلف تیمهای دیگر اروپایی به بارسلونا را در فصل تابستان رد کرده است. در یکی از این پیشنهادها حتی تبصره ای به منظور پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون یورو برای فسخ قرارداد او با بارسلونا هم گنجانده شده بود.

ساندرو روسل رئیس بارسلونا به خوبی می داند که مهم ترین کار ممکن برای این تیم حفظ بهترین بازیکن جهان طی چهال سال اخیر است. مسی حتی تنها بازیکن بارسلوناست که برای دریافت این جایزه در سال جاری هم نامزد خواهد بود. او قراردادهای تجاری میلیاردی برای تیم باشگاهی اش به ارمغان می آورد.


مهم ترین پیشنهاد رسیده به بارسلونا برای مسی از سوی یکی از باشگاه های طرف قرارداد آدیداس بود که می خواست حتی مبلغ تعیین شده از سوی کاتالونیایی های برای فسخ قرارداد او را هم بپردازد. حضور مسی دراین تیم سبب می شد که آدیداس علاوه بر پرداخت نیمی از دستمزد مسی، چهل درصد از قرارداد فعلی با این بازیکن را هم افزایش دهد، اما مسی حتی نخواست که پیشنهادهای مطرح شده را بررسی کند، برای اینکه از حضور در بارسلونا راضی است. این شهر و این تیم همواره با او و خانواده اش رفتار درستی داشته اند.


اگرچه در تابستان گذشته به خاطر مشکلات مسی با وزارت دارایی اسپانیا تنش هایی در روابط دو طرف ایجاد شده بود. مسی فوریه گذشته خواهان تمدید قراردادش با این تیم تا سال ۲۰۱۸ میلادی شده و مبلغ دستمزدش را به ۱۶ میلیون یورو درسال رسانده بود.