به گزارش پارس به نقل ازایسنا موضوع اصلی برنامه" ۹۰" این هفته پرداختن به فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال بود. به همین منظور، مهرداد بیت آشور، با حضور در استودیوی برنامه پاسخگوی سوالات مجری برنامه بود.

بیت آشور در ابتدا گفت: از چهار سالگی فوتبال را شروع کردم و بعد از رفتن به دانشگاه و تحصیل در رشته ارتباطات، وارد لیگ شدم.

او در ادامه گفت: اکنون ۲۶ سالم است و چهار سال است که در لیگ MLS آمریکا بازی می کنم.

بیت آشور همچنین با دیدن تصویری از تیم ستارگان لیگ آمریکا نام بازیکنان منتخب آن تیم را اعلام کرد. در این تیم، بیت آشور به همراه بازیکنانی نظیر تیری آنری و دیوید بکام حضور داشت.

در ادمه برنامه" ۹۰" تصاویری از بازی های بیت آشور در دوران دبیرستانش پخش کرد. او در واکنش به صحبت فردوسی پور مبنی بر این که تکنیکش خوب است، گفت: بد نیست!

بازیکن جدید تیم ملی فوتبال ایران در ادامه گفت: پست اصلی ام دفاع راست است.

بیت آشور همچنین گفت که وقتی پنج سالش بوده به ایران سفری داشته و حالا خوشحال است که دوباره به ایران آمده است.

بیت آشور ادامه داد: در آمریکا سنتهای ایرانی مانند نوروز را خیلی زیاد رعایت می کنیم.

او در ادامه از حضورش در تمرینات تیم ملی ابراز رضایت کرد و درباره بازی فردای تیم ملی گفت: کمی از تایلند شناخت دارم. یک بازیکن تایلندی در آمریکا با هم هم بازی بود اما وقتی به او پیامک دادم فهمیدم که حالا در تیم ملی نیست.

بیت آشور در ادامه گفت که از بین بازیکنان ایرانی با رضا قوچان نژاد و حسین ماهینی آشنایی دارد و از جمع قدیمی ها علی دایی را می شناسد.

در ادامه برنامه گزارشی پخش شد که در آن برخی از کارشناسان و دست اندرکاران فوتبال آمریکا درباره بیت آشور اظهارنظر کرده بودند. در این گزارش، کارشناسان متفق القول بودند که بیت آشور یک بازیکن خیلی خوب و توانمند و آینده دار است.

وی در ادامه درباره حضورش در تیم ملی آمریکا گفت: به تیم ملی آمریکا دعوت شدم اما بازی نکردم و بعد مصدوم شدم و عمل کردم. آن زمان به تیم ملی ایران دعوت شدم و خوشحالم که آمدم.

بیت آشور در ادامه گفت که در لیگ آمریکا پیراهن شماره ۳۳ را می پوشد اما در ایران هنوز نمی داند چه شماره ای را خواهد پوشید.

او همچنین از هم گروه شدن ایران و آمریکا در جام جهانی استقبال کرد.

حضور بیت آشور در برنامه ۹۰ حاشیه هایی هم داشت. در ابتدا فردوسی پور از بیت آشور خواست که فارسی حرف بزند و خودش هم قول داد که با ریتم آرام صحبت کند! البته در میان صحبت فردوسی پور متوجه شد که سریع تر از آن صحبت می کند که بیت آشور بتواند او را همراهی کند.

در بخش پایانی حضور بیت آشور هم تصاویری از کودکی های او پخش شد که بیت آشور با دیدن آنها خندید و درباره آنها توضیح داد.