به گزارش پارس ، رضا صالحی امیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند و دولت به همه توجه عادلانه دارد، من قبل از مسابقات جهانی به دیدار کشتی گیران رفتم و بعد از مسابقات آسیایی از والیبالیست ها تقدیر کردم، در راستای تقدیر از ورزشکاران درصدد تصویب آیین نامه در دولت هستیم تا از روند احساسی، جنجالی و سلیقه ای جلوگیری کنیم، روش هایی که در گذشته دنبال می شد مورد توجه ما نیست.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: تشریفات لازم را در چارچوب نظام مند و هدفمند دنبال می کنیم، هم چنین در این راستا اولین جلسه را در کمیسیون اقتصادی برگزار کردیم تا با قهرمانان المپیک، پارالمپیک و آسیایی برخورد یکسان مطابق با آیین نامه انجام دهیم.

صالحی امیری از برگزاری جلسه هم اندیشی با رسانه ها خبر داد و گفت: هفته آینده جلسه هم اندیشی با رسانه ها در خصوص جوانان را داریم تا برنامه های لازم را اجرا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه هدف ما تقویت سطح اخلاق در ورزش است، گفت: می خواهیم جلوی بد اخلاقی در ورزش را بگیریم و در این راستا کمیته سالم سازی در محیط ورزش را ایجاد کرده ایم تا بدون جنجال به این مسئله بپردازیم، باید بگویم وجود چند مسئله کوچک نباید کل جامعه ورزش را تحت تأثیر قرار دهد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: نوبخت در کابینه به شخصیت اقتصادی و علمی و با مسائل کشور آشنا است که در جلسه هم اندیشی با اصحاب ورزش نیز با بزرگواری برخورد کرد و مسئولان با صحبت های وی امیدوار شد و مطمئن است آنچه که نوبخت گفته است عملی می شود.