به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تمرین عصر امروز تیم ملی فوتبال ایران در حالی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی آغاز شد که مسعود شجاعی و دانیال داوری ۲ بازیکن لژیونر به جمع ملی پوشان ملحق شدند.

* حسین ماهینی و احسان حاج صفی که روز گذشته فیزیوتراپی کرده بودند از امروز تمرین خود را همراه با سایر بازیکنان آغاز کردند اما خسرو حیدری و مهرداد پولادی همچنان در تمرینات غایب هستند.

* در تمرین امروز بعد از دویدن و گرم کردن، کی روش بازیکنان را در گوشه ای از زمین جمع کرد و در حالی که دروازه بان ها با دن گاسپار تمرین می کردند بازیکنان استارت های سرعتی و دویدن های کوتاه اما سریع را تمرین کردند. سپس کی روش بازیکنان را به ۳ تیم سبز، نارنجی و مشکی تقسیم کرد که ابتدا این ۳ تیم با یکدیگر تمرین های تاکتیکی را مرور کردند.

در بخش نخست این تمرین پاسکاری از مقابل دروازه به طرف دروازه حریف و گلزنی تمرین شد. در این بخش کی روش از بازیکنان می خواست که در زمین پخش شده و با پاس های عرضی بازی را باز کنند. او به بازیکنان تذکر داد سرعت خود را افزایش دهند و سعی کنند از تمام نقاط زمین در جریان حمله استفاده کنند. در مرحله بعدی همین ۳ تیم این بار بازی از کناره ها را تمرین کردند. در این تمرین بازی از کناره های زمین آغاز شده و بازیکنان با پاس های کوتاه و سریع به دروازه حریف حمله می کردند.

*سجاد شهباززاده بازیکن سایپا که امروز به اردوی تیم ملی دعوت شد نخستین تمرین خود را انجام داد.

*در بخش سوم تمرین امروز کارلوس کی روش بازیکنان را به ۲ تیم سبز و سفید تقسیم کرد و در حالی که با مانع مناطقی را در زمین برای استقرار بازیکنان مشخص کرده بود فوتبال تمرینی آغاز شد. کی روش برای این بازی رحمان احمدی و دانیال داوری را در دروازه ۲ تیم قرار داد و حامد لک جداگانه با دن گاسپار مربی دروازه بان های تیم ملی تمرین کرد.

*در طول تمرین علاوه بر کی روش، سیموئز، نمازی و آقاجانیان نیز به بازیکنان توصیه های تاکتیکی را انجام می دادند.

*در ادامه بازی ۲ تیم حامد لک جایگزین دانیال داوری شد و داوری با گاسپار تمرین کرد. بعد از دقایقی داوری جایگزین رحمان احمدی شد.

*در بخشی از تمرین کی روش با قطع کردن تمرین بازیکنان را فراخواند و بار دیگر به آنها تذکر داد که در زمین کنار یکدیگر جمع نشوند و سعی کنند در زمین مسابقه پخش شده و از تمام نقاط عرضی زمین استفاده کنند.

*شوتزنی در دستور کار ملی پوشان قرار گرفت.

*خسرو حیدری و پولادی که جداگانه با دکتر شهاب یکی از پزشکان تیم فیزیوتراپی کرده بودند در انتهای تمرین وارد ورزشگاه شدند و از روی نیمکت تمرین های تیم ملی را تماشا کردند.

*تمرین امروز تیم ملی بعد از ۹۰ دقیقه خاتمه یافت.

* تیم ملی فردا تمرین ندارد شاگردان کی روش فقط ریکاوری خواهند کرد.