به گزارش پارس به نقل از مهر، کریم انصاریفرد در حاشیه تمرین امروز عصر تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: بعد از چند اردویی که لغو شده بود یک اردوی جدید را شروع کرده ایم. این اردو در واقع برای مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا است و هدف اولیه ما همه جام ملت ها خواهد بود ولی باید برای رقابتهای جام جهانی نیز از این اردوها بهره برداری لازم را داشته باشیم.

این بازیکن با تاکید بر شرایط خوب خود برای حضور در اردو در خصوص دعوت شدگان به اردوی تیم ملی عنوان کرد: این موضوع در حیطه وظیفه مربیان قرار دارد و فکر می کنم کادر فنی تیم ملی با آنالیز تمام بازی ها بهترین ها را به اردو فرا خوانده اند و هر کس از نظر مربیان شایسته بوده به اردو دعوت شده است.

انصاریفرد درباره دیدار با تایلند گفت: بازی آسانی با تایلند نخواهیم داشت و باید روی این دیدار تمرکز لازم را داشته باشیم. من یادم هست که زمان افشین قطبی هم یک بازی دشوار را با تایلند برگزار کردیم بنابراین نمی توانیم این تیم را دست کم بگیریم.

مهاجم تیم ملی در خصوص اینکه برخی کشورهای عربی بر نامگذاری لیگ خود به نام مجعول تصریح کرد: برای ما ایرانی ها خلیج فارس همیشه خلیج فارس است و نمی توان با این کارها تاریخ را تغییر داد. غیر از خلیج فارس هیچ وفت چیز دیگری نداشته ایم و کشورهای عربی با این کارها به جایی نخواهند رسید.