به گزارش پارس ، محمد نوازی در گفت وگو با فارس، در مورد دیدار برگشت استقلال و اف سی سئول که منجر به حذف نماینده ایران شد، گفت: به نظر من استقلال بازی جالبی ارائه نداد با توجه به اینکه در زمین خودمان به میدان رفتیم و حضور تماشاگران را داشتیم این مسابقه قابل قبول نبود. تیم کره ای در دفاع و ضد حمله خیلی خوب کار می کرد و بازیکنان ما شرایط مناسبی نداشتند. یک سری نفرات در حد و اندازه خود نبودند و در اوایل نیمه اول چند موقعیت را از دست دادند.

وی افزود: وقتی گل می خوردیم مشکل بیشتر می شد چرا که باید دو برابر گل می زدیم تا خودمان را پیروز کنیم و این موضوع کمر تیم را شکاند. تدبیری که برای این بازی اتخاذ شد جالب نبود. در زمین خودمان می توانستیم هجومی تر بازی کنیم. با توجه به اینکه در خانه به میدان می رفتیم استفاده از یک مهاجم به ضررمان تمام می شد و باید با دو مهاجم بازی می کردیم در حالی که فرهاد مجیدی تنها مهاجم ما بود و این تصمیم جواب نداد.

نوازی در مورد اینکه می گویند بضاعت فوتبال ایران همین است، اظهار داشت: اگر قرار بود بضاعت فوتبال ما همین باشد اصلا نباید به این مرحله می رسیدیم. ما چه در رده ملی و چه باشگاهی وقتی نتیجه نمی گوییم می گوییم بضاعت ما همین است. پس این پول های میلیاردی که داده می شود کی قرار است ما را به شرایط ایده آل برساند. فقط حرف می زنیم از بالا و پایین فدراسیون بگیرید تا هر چه پایین تر می آید همیشه این حرف ها زده می شود. کی قرار است به مشکلات رسیدگی شود. وضعیت ناداوری هنوز درست نشده. تیم های پایه، نوجوانان و جوانان را هنوز درست نکردیم و همیشه می گوییم بضاعت ما همین است.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه به دستیاران امیر قلعه نویی انتقاد شده و می گویند آنها به سرمربی خوب مشاوره نمی دهند، عنوان کرد: به نظر من یک عده « بادمجان دور قاب چین» هستند و این همه نفرات جمع شده اند اما هیچ کدام کارایی لازم را ندارند. آن طور که دیدم و شنیدم کسی مشاوره نمی دهد و بعید می دانم به جز مجید صالح که تیم را تمرین می دهد کسی کارایی آنچنانی داشته باشد.

نوازی در مورد اینکه حذف استقلال چقدر به مشکلات مالی مربوط می شد، گفت: مشکلات مالی همیشه هست چرا آن زمان که پول می گرفتند این موضوعات نبود اما حالا این مسئله دردسرساز می شود. ما بد بازی کردیم ارنج مان خوب نبود و همچنین سن تیم هم کمی بالاست.

وی در مورد اینکه چه پیشنهادی برای بهبود این وضعیت دارد، خاطرنشان کرد: باید سیستم کاری را عوض کنند و کار را جدی بگیریم شرایط تیم باید بهتر شود. تیم سال بعد هم در مسابقات آسیایی است و استقلال همیشه جزو مدعیان است امیدوارم در سال بعد تیم موفق شود.