به گزارش پارس ، به نقل ازتسنیم؛ سایت فیفا با مرور نتایج بازی های رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از جمله شکست ۲ بر صفر استقلال در خانه اف سی سئول کره جنوبی، نماینده ایران و سرمربی اش را نسبت به صعود به بازی نهایی رقابت ها مطمئن توصیف کرده است.

فیفا در این گزارش نوشته است: « در حالی که گوانگژوی چین به لطف پیروزی ۴ بر یک بازی رفت برابر کاشیوا ریسول ژاپن شانس خوبی برای صعود به فینال دارد، استقلال ایران نیز از بابت جبران شکست ۲ بر صفر بازی رفت در خانه اف سی سئول کره جنوبی در بازی برگشت و در جو ترسناک ورزشگاه آزادی تهران اطمینان دارد. »

در ادامه این گزارش آمده است: « دو گل از دژان دامیانوویچ و گو یو هان در سئول، نماینده کره را به پیروزی رساند اما این تیم فرصت های بسیار خوبی برای پرگل تر کردن پیروزی خود داشت که آنها را از دست داد و امکان دارد در بازی برگشت حسرت آن را بخورد. »

فیفا سپس به اظهارات پس از بازی امیر قلعه نویی، سرمربی استقلال اشاره کرده و به نقل از وی نوشته است: « یکی از اهداف ما این بود که در خانه حریف گل بزنیم. تلاش فراوانی انجام دادیم اما نتوانستیم گل بزنیم. با این حال شرایط در تهران ممکن است کاملا متفاوت باشد و من باور دارم که ما می توانیم این مشکل را حل کنیم. اگر می توانستیم گل بزنیم بهتر بود اما فکر می کنم که در تهران می توانیم ۲ گل بزنیم. در بازی برگشت حملات فراوانی انجام خواهیم داد و با تمام توانایی مان به میدان خواهیم رفت. »