به گزارش پارس ، به نقل ازفارس؛ علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص آخرین شرایط استقلال قبل از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: « شرایط ما بد نیست و با توجه به اینکه چند مصدوم و محروم داریم به هر شکل ممکن باید ۳ امتیاز بازی با ذوب آهن را بگیریم. »

وی افزود: « آنها برای جبران شکست هفته گذشته به زمین می آیند و فکر می کنم دیگر همه بازی ها برای ما حکم فینال را دارد و این ۳ امتیاز می تواند خیلی به ما کمک کند. »

نیکبخت در خصوص انتقاداتی که از دربی ۷۷ مطرح می شود، گفت: « درست است که خیلی ها انتقاد می کنند اما من اعتقاد دارم استقلال در دربی بهتر کار کرد و موقعیت های خیلی خوبی داشت و در دفاع و حمله خوب ظاهر شد. »

هافبک تیم استقلال در خصوص بازی هفته آینده مقابل بوریرام گفت: « آنجا بازی خیلی سخت است. چون ما باید در دو جبهه بجنگیم. اول مقابل حریف و بعد با وضعیت آب و هوایی. »

وی در خصوص تغییر مربی حریف نیز گفت: « شنیده ام که کمک مورینیو به این تیم آمده ولی فکر نمی کنم در این مدت کوتاه شرایط بوریرام خیلی تغییر کند. »

نیکبخت در پاسخ به این سوال که در صورت صعود احتمالی حریف عربستانی آسان تر است یا کره ای، گفت: « فکر می کنم کار ما در عربستان راحت تر باشد چون تجربه بازی در این کشور را هم داریم. »