به گزارش پارس به نقل از ایسنا، شاگردان علی دایی امروز در حالی ۹۰ دقیقه تمرین کردند که فقط حمیدرضا علی عسگر به دلیل مصدومیت غایب بود و سایر بازیکنان بدون مشکل دستورات کادر فنی را اجرا کردند.

* حدود ۱۰۰ هوادار پشت درهای بسته ورزشگاه درفشی فر ایستاده بودند و منتظر باز شدن درهای این وزرشگاه بودند تا تمرین تیم محبوبشان را از نزدیک ببینند اما موفق نشدند. حضور موتورهای نیروی انتظامی هر از گاهی باعث متفرقه شدن آنها می شد.

* در اواخر تمرین رویانیان به درفشی فر آمد. او با بازیکنان خوش و بش گرمی داشت و پیش از داربی ۷۷ به آنها روحیه داد.

* میثم بائو بازیکن کنونی تراکتورسازی و سابق استقلال امروز به درفشی فر آمده بود. او در پایان تمرین لنگ لنگان ورزشگاه را ترک کرد و مشخص نشد در داخل چه اتفاقی برایش افتاده است.

* پولادی مثل دو روز گذشته فیزیوتراپی کرد.

* هواداران پرسپولیس که موفق نشده بودند از نزدیک تمرین تیم شان را ببینند درباره مسائلی مثل انتخاب فغانی به عنوان داور داربی با یکدیگر بحث می کردند و به نظر می رسید از این اتفاق راضی بودند.

* مرور آخرین کارهای تاکتیکی برای بازی مقابل استقلال در این تمرین بیشتر از روزهای گذشته بود. فوتبال درون گروهی یکی از قسمت های این تمرین بود که سرمربی سرخ ها ترکیب مورد نظر خود را برای بازی جمعه تست کرد.

* ضیا عربشاهی و حمید استیلی پیشکسوتان پرسپولیس برای روحیه دادن به بازیکنان این تیم در تمرین چهارشنبه حضور یافتند.

* پرسپولیس فردا آخرین تمرین خود را پیش از داربی ۷۷ برگزار می کند و روز جمعه از ساعت ۱۸: ۵۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می رود.