به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مجید جلالی، سرمربی تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا، اظهار کرد: ما تمام هدفمان در این بازی کسب سه امتیاز است و می خواهیم بهترین بازیمان را به نمایش بگذاریم. از هواداران می خواهیم که به استادیوم بیایند و با حضور شان باعث شوند تا نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: مصدومان ما تا حد زیادی خودشان را به این بازی رسانده اند و تمرین می کنند، ولی سه یارمان هنوز مصدوم هستند، کریمیان و بائو تمرینات کمتری انجام داده اند و مصدوم نیستند.

جلالی بیان کرد: اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم، روزهای سختی را تجربه کرده ام و تحمل این روزهای سخت برای مربی که عاشق کارش است قابل تحمل است. مطمئن هستم که می توانیم موفق شویم. به کاری که می کنیم اعتقاد دارم. تیم ما در حال پیشرفت است و در بازی اول اشکالاتی داشتیم که رفته رفته آنها را رفع می کنیم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز در ادامه، بیان کرد: زمان زنده بازی ما با مس ۴۷ دقیقه بود، یعنی یک نیمه بازی مرده بود و این موضوع بسیار بد است و باید سازمان لیگ موضوعات توجه کند. هر چه که زمان زنده بازی زیاد باشد کیفیت بازی خوب می شود. معلوم است که داور بازی نتوانسته بود از فوتبال مراقبت کند.

جلالی در خصوص موقعیت های گلزنی این تیم و دلیل عدم استفاده از آنها، ادامه داد: باید از موقعیت های مان خوب استفاده کنیم و موقعیت های خوبی نیز در بازی ها داریم. ابتدا سعی کرده ایم در کارهای دفاعی خوب عمل کنیم، زیرا تیمی که می خواهد در یک بازی پیروز باشد باید تهاجمی بازی کند، ولی تیمی که می خواهد جام کسب کند، باید ابتدا تدافعی بازی کند و بعد از آن به گل زدن بیاندیشد.

وی درباره شایعه ای که گفته می شود اگر در بازی فردا نتیجه نگیرد از این تیم اخراج می شود، اظهار کرد: این که می گویند آخرین بازی من است، توجه نمی کنم و نمی خواهم که افکارم متمرکز این موضوع باشد. شنیدن این حرف ها سخت است. من به تیمم اعتقاد دارم و به همکارانم هم گفته ام که کار خود را انجام دهند.

سرمربی تراکتورسازی تبریز در پایان گفت: تمامی گل های که تراکتورسازی سال گذشته برده بود را نگاه کرده و دسته بندی کرده ایم و متوجه این موضوع شدیم که بیشتر گل ها شبیه به یکدیگر بوده است. مربی خوب، مربی است که اثر تلاش او بعد از رفتنش باقی بماند، نه این که وقتی از این تیم می رود اثرات مثبتش هم دیده نشود.