به گزارش پارس ، به نقل ازاوج نیوز، میلاد میداودی درباره دیدار با استقلال و رویارویی با تیم سابقش حرفهای جالبی زد که در ادامه آنها را می خوانید.

* بعداز باخت مقابل فولاد چه شراطی دارید؟

- ما نباید به فولاد می باختیم. این موضوع خیلی برای من ناراحت کننده است. موقعیت های زیادی در این بازی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. درست برعکس فولاد که از همه موقعیت های خود به خوبی استفاده کرد اما الان وضعیت خوبی داریم و برای بازی با استقلال آماده هستیم.

* چرا تیم تان نتایج خوبی نگرفته؟

- اشتباهاتی که در بازیهای اخیر داشتیم باعث نتایج بد ما شده. در برخی از بازیها نباید می باختیم و باید بازی مساوی می شد.

* برای بازی با استقلال چه شرایطی دارید؟

-ما به خوبی می دانیم بازی با استقلال چقدر سخت است حتی اگر میزبان باشیم. استقلال تیم خیلی خوبی بسته و ما نیاز شدید به ۳ امتیاز این بازی داریم. شرایط استقلال خوزستان جوری است که ما چاره ای جز شکست دادن استقلال نداریم. نتایج خوبی نگرفته ایم و چیزی هم برای از دست دادن نداریم.

* هنوز از استقلالی ها دلخور هستی؟

- نباید باشم؟ من حرفم را رک و راست می زنم. بله از استقلالی ها دلخور هستم.

* این دلخوری انگیزه ات را بیشتر می کند؟

من همیشه خودم را یک استقلالی می دانم و این تیم را دوست دارم. از افرادی که برخی از آنها رفته اند و برخی هنوز هستند دلخور هستم. بعد از مصدومیتم اصلا برای باشگاه استقلال مهم نبودم. انگار نه انگار که میلاد میداودی در استقلال مصدوم شد. بعد از مصدومیت هیچکس سراغم را نگرفت. راستی به من بگویید امید رفت و برگشت کجاست؟ کسی که به خاطر استقلال پایش را داد الان کجاست؟ با او چکار کردند که مجبور شد از فوتبال خداحافظی کند؟ قانون فوتبال ایران همین است. در هیچ کجای دنیا با مصدومان اینطور برخورد نمی کنند و فقط در ایران این اتفاق نمی افتد. فقط یک چیز را بگویم که من آخرین فوتبالیسیتی نیستم که باشگاه استقلال با او اینطور برخورد کرد. باز هم این اتفاقات برای بازیکنی که مصدوم شود رخ خواهد داد.

* قبول داری در آن دربی که گل زدی بدشانس بودی که استقلال باخت وگرنه با تو بهتر از این رفتار می شد؟

واقعا نمی دانم. از آن روزها خیلی گذشته است. دیگر به اتفاقات آن موقع فکر نمی کنم. الان بازیکن استقلال خوزستان هستم و برای این تیم بازی می کنم. در استقلال خیلی به من کم لطفی شد. آقایان فرودگاه دنبال من آمدند و اما یادشان رفت.

* قبول داری ممکن است در استقلال خوزستان به چشم نیایی؟

نه مطمئن باشید که اینطور نمی شود. من تمام تلاشم را می کنم که به تیم ملی دعوت شوم و همه چیز به نظر کی روش برمی گردد. کی روش در یک دوره به من لطف داشت و به تیم ملی دعوتم کرد اما بعد که در استقلال بازی نکردم و شرایطم خوب نبود دیگر دعوت نشدم اما امسال تمام تلاشم را می کنم تا کی روش شرایط خوبم را ببیند.

* سمت نیمکت استقلال می روی؟

این موضوع جزو مسایلی نیست که به آن فکر کنم.

* گل بزنی خوشحالی می کنی؟

- من هنوز خودم را استقلالی می دانم. اینجا هم استقلال است و گل بزنم حتما خوشحالی می کنم.

* درست است که تو داری با مصدومیت بازی می کنی؟

- هنوز که هنوز است پایم شرایط خوبی ندارد. ۴ تا پیچ درون پایم قرار دارد که هنوز فرصت نکرده ام آنها را خارج کنم. این پیچها باعث شده اند شراط قبل از مصدومیتم را نداشته باشم اما با همین پیچها هم گل می زنم.