به گزارش پارس به نقل از مهر، رسول خطیبی پس از شکست تیم فوتبال گسترش فوتبال مقابل داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: از طرف خودم از تماشاگران و اهالی فوتبال تهران به خاطر این باخت عذرخواهی می کنم. فکر می کنم فوتبال را ما امروز بازی کردیم و تیم داماش فقط برای ضدحمله به اینجا آمده بود.

وی با بیان اینکه تیم داماش از اول تا آخر مسابقه بسته بازی کرد، افزود: ما در نیمه اول فرصت هایی به دست آوردیم که اگر گل می شد می توانستیم به پیروزی برسیم. متاسفانه این فرصت های ما به گل نرفت تا تیم داماش از دو موقعیتی که روی ضد حمله به دست آورده بود، به گل برسد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به مشکلات این تیم در خط دفاع تاکید کرد: ما مشکلاتی در خط دفاع داریم و باید بازیکنان خوبی از داخل یا خارج ایران کسب کنیم اما تا آن موقع باید با این وضعیت مدارا کنیم.

وی در خصوص داوری دیدار گسترش با داماش هم افزود: بازیکنان داماش بیش از حد روی زمین می افتادند. من نمی خواهم درباره داوری زیاد صحبت کنیم ولی این داور در بازی با استقلال هم قضاوت بازی را برعهده داشت و بازی را مدام متوقف می کرد. نمی دانم وضعیت بدنی داور چگونه است که وی مدام بازی را می خواباند؟

خطیبی در ادامه با بیان این که داور باید یک پنالتی به سود گسترش اعلام می کرد، تاکید کرد: ما که کاری از دستمان بر نمی آید ولی امیدوارم افرادی که در فدراسیون و کمیته حضور دارند، این بازی را به دقت نگاه کنند و درباره صحنه پنالتی نظر دهند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر عملکرد ضعیف مدافعان کناری گسترش یادآور شد: از اول مسابقات دو مدافع کناری ما آن طور که می خواستیم انجام وظیفه نمی کنند چون در پست غیرتخصصی خود بازی می کنند. سعی می کنیم تا نیم فصل این دو پست را ترمیم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره اینکه بازیکنان گسترش مقابل داماش یک مقدار مغرور بازی کردند: به نظرم این مسئله درست است. بازیکنان ما به خاطر بازی های خوبی که مقابل صبا و استقلال انجام دادند، یک مقدار مغرور شدند. شاید این باخت نقطه عطفی برای ما باشد که بازیکنانمان از غرور خارج شوند.

وی در پایان با انتقاد از دریافت گل توسط بازیکنانش یادآور شد: گل نخوردن به یک تیم شخصیت می دهد. دریافت گل هم به شخصیت تیمی لطمه می زند. باید سعی کنیم اول گل نخوریم و بعد گل بزنیم.

خطیبی در پایان گفت: قول می دهم از فردا تمریناتمان را این گونه برنامه ریزی کنیم که اول گل نخوریم و سپس از فرصت هایی که به دست می آوریم، به نحو احسنت استفاده کنیم.

تیم فوتبال گسترش فولاد روز جمعه در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ برتر در تبریز مقابل تیم داماش با دو گل شکست خورد.