به گزاش پارس به نقل از مهر، دکتر امین نوروزی به مناسبت روز پزشک گفتگویی را با سایت باشگاه استقلال انجام داد که متن آن به شرح زیر است:

* آقای نوروزی روز پزشک را به شما تبریک می گوئیم.

زادروز حکیم ابوعلی سینا که نماد روز پزشک است را به تمامی کادر پزشکی تیم های لیگ برتر و از جمله کادر پزشکی تیم استقلال تبریک عرض می کنم. جا دارد تشکری هم از باشگاه و شخص آقای فتح الله زاده داشته باشم که همیشه زحمت کشیده اند و با این تبریک هایشان خستگی را از تن ما بیرون می کنند.

* امسال چندمین سال حضورتان در کنار استقلال را تجربه می کنید؟

امسال هفدهمین سال حضور من در کنار خانواده بزرگ تیم استقلال است.

*طی چند وقت اخیر به نظر کمتر در کنار تیم بوده اید، درست است؟

نه من همیشه با استقلال هستم. حتی با وجود اینکه امروز هم کلینیک باید تعطیل می بود اما شرایط را مهیا کردیم تا بازیکنانی که باید روند درمانی شان را طی کنند به کلینیک بیایند. آندرانیک تیموریان شرایطش خیلی بهتر شده و اگر اینطور پیش برود از روز دوشنبه می تواند تمریناتش را شروع کند. هاشم بیگ زاده از ناحیه چهارسر مشکل داشت که این موضوع حل شد ولی در بازی با بوریرام کمی از ناحیه مچ پا دچار مشکل شد که البته این موضوع جدی نیست و او می تواند از امروز تمرین کند. احمد جمشیدیان هم تمرینات قدرتی اش را شروع کرده و ان شا ءالله از حدود ۳ هفته دیگر می تواند در کنار تیم باشد.

*و مصدومیت امیرحسین صادقی؟

امیرحسین دچار ضرب دیدگی در دستش شده که با وجود این، با غیرت مثال زدنی اش برای استقلال به میدان رفت.

* به نظر می آید که امسال خیلی زود مصدومیت ها به سراغ تیم آمده اند تا جایی که در طی همین چند هفته آغازین، تیم چندین مصدوم در بازی ها داشته است؟

متاسفانه همانطور که پیش از این هم در صحبت هایم گفته بودم، دیر شروع شدن تمرینات باعث شد تا کار کمی برای تیم سخت پیش برود. به هرحال وقتی لیگ تمام می شود بازیکن نیاز به ۴ هفته استراحت دارد تا به لحاظ آرامش فکری و روانی و استراحت بدنی به فرم نرمال برگردد. ملی پوشان ما دیر به تمرینات اضافه شدند و البته در این بین استراحت کافی هم نداشتند. همه اینها باعث شد تمرینات بدنسازی را کامل انجام ندهند و حتی بازیکنانی هم که خوب استراحت کرده بودند، به واسطه دیر شروع شدن تمرینات، نتوانستند تمرینات بدنسازی را کامل دنبال کنند. با توجه به این دلایل و البته اینکه بازی ها هم چند روز یکبار است، عرصه کمی برای تیم تنگ شد و به همین جهت تلاش کادر پزشکی و تیم بدنسازی دوچندان شد.

* وضعیت تیموریان چگونه است؟


آندرانیک تیموریان از تیم ملی با مصدومیت آمد، هاشم بیگ زاده هم همینطور، احمد جمشیدیان هم که از ناحیه شکم دچار مصدومیت شد و همه اینها باعث گردید کادر پزشکی از اول فصل با مصدومیت ها روبرو باشند. حالا اما بیگ زاده رسیده، ساموئل هم همینطور و البته بدنساز تیم یعنی آقای حاج قاسم هم زحمت می کشند تا با استفاده از تمهیدات لازم و استفاده از علم و تجربه شان، بازیکنان را در فرم خوب آمادگی بدنی قرار دهد. امیر قلعه نویی هم به عنوان رئیس گروه فنی همواره تعامل خوبی با بدنساز و تیم پزشکی داشته اند که این معضلات زودتر برطرف گردد و ان شاءالله بازیکنان زودتر به آمادگی مطلوب برسند تا درصد مصدومیت ها هم کاهش یابد.