به گزارش پارس به نقل از فارس، محمد مایلی کهن در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در خصوص این بازی اظهار داشت: ما و سپاهان در هفته گذشته خوب نتیجه نگرفتیم، من از نحوه بازی تیمم راضی نبودم اما همیشه تیمی که خوب بازی می کند نتیجه نمی گیرد.

سرمربی صبا افزود: ۲۵ هفته دیگر تا پایان بازی ها باقی مانده است و دلیل هم نمی شود که اگر تیمی امتیاز جمع کرده است کارش تمام شده باشد زیرا تیمی داشتیم که نیم فصل در بالای جدول بوده است اما در پایان فصل به لیگ یک سقوط کرده است.

مایلی کهن در خصوص سپاهان نیز گفت: سپاهان با توجه به جا به جایی هایی که مخصوصاً در خط دفاع داشته است نیاز به هماهنگی بیشتر دارد و اگر این اتفاق بیفتد آن سپاهانی که انتظارش را داریم می بینیم.

وی با بیان اینکه تیم صبا بدون ریخت و پاش بسته شده است تصریح کرد: سال گذشته هم تیم بدون ریخت و پاش بسته شد و در رتبه دهم جای گرفت ولی امسال به دنبال این هستیم که حداقل در نیمه نخست جدول قرار بگیریم. امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که این امر محقق شود.

سرمربی صبا در خصوص کسر امتیاز از تیم ها به دلیل توهین تماشاگران به داور خاطرنشان کرد: مهم ترین کار فرهنگی نحوه گفتگوی مدیران است زیرا این نحوه صحبت ها به تماشاگران انتقال پیدا می کند. ابتدا باید در رابطه با مدیران بهتر عمل کنیم و اگر مدیری توهین می کند با او برخورد کنیم. ما به دنبال این بوده ایم که با کسانی که پست و مقامی نداشته اند برخورد کنیم. در کل فکر می کنم امتیازات باید درون زمین مشخص شود.

مایلی کهن در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اخیراً مشاهده شده است به دلیل اقدامات خوب علیپور، دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال، رفتارهای درستی با او نمی شود گفت: ایشان برخی مواقع با حدی از ناپاکی های فوتبال برخورد کرده است اکنون نیز یک سری صحبت ها از ناحیه کسانی می شود که حوادثی در گذشته ایجاد کرده اند و اکنون آزرده شده اند و این رفتار ها برایشان خوشایند نیست.

وی افزود: آن روزی که مایلی کهن سرمربی تیم ملی شده بود از جانب چه کسی خیلی سازمان یافته در شرایطی که پسر من هم در ورزشگاه حضور داشت به خانواده اش توهین شد؟ هستند کسانی که شهادت بدهند که چه کسانی به آنها خط دادند. برخی از آقایان تمایل داشتند بیایند و جانشین من شوند.