به گزارش پارس به نقل از ایسنا، تیم فوتسال دبیری تبریز یک ماه پیش در جام جهانی کوچک باشگاهی جهان شرکت کرد اما این موضوع اعتراض رضا افتخاری رییس کمیته فوتسال را در پی داشت. او معتقد بود که دبیری بدون اجازه کمیته فوتسال به کویت رفته است. افتخاری همچنین در گفت وگویی که با ایسنا داشت از حضور افشین دبیری مالک باشگاه در کمیته فوتسال و اظهار پشیمانی و عذرخواهی او خبر داده بود. افتخاری در نشست خبری که دوشنبه برگزار شد نیز در بین خبرنگاران دوباره اعلام کرد و گفت که دبیری از حضور تیمش در کویت اظهار پشیمانی کرده است اما در این میان مالک باشگاه دبیری تبریز این موضوع را تکذیب کرده و می گوید هیچ گاه از بردن تیمش به جام جهانی کوچک پشیمان نشده و چنین حرف هایی را هم به افتخاری نزده است.

افشین دبیری که در حال حاضر در سوئد به سر می برد، در گفت وگو با ایسنا، نسبت به اظهارات رئیس کمیته فوتسال واکنش نشان داد و گفت: بار اولی که آقای افتخاری گفت که من از اعزام تیمم به کویت اظهار پشیمانی کرده ام به نزدش رفتم و از او پرسیدم که چه زمانی چنین حرفی به تو زدم. ایشان مدعی شد که مصاحبه اش با ایسنا بد تنظیم شده است. اما آیا صحبت هایی که او در نشست خبری مطرح کرده بود هم بد تنظیم شده است؟ تمام خبرگزاری ها عین جمله ای که ایسنا یک ماه پیش به نقل از افتخاری منتشر کرده بود را زده اند. امیدوارم افتخاری این بار هم بتواند صحبت های خود را تکذیب کند!

وی افزود: من در همان جلسه ای که با او داشتم هشدار دادم که اگر دنبال حاشیه سازی برای باشگاه ما باشد ما هم از ایجاد حاشیه برای ایشان هیچ ابایی نداریم این موضوع را همان روز در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح کردم و به آن ها گفتم که رییس کمیته فوتسال به دنبال ایجاد حاشیه است و ما هم اگر این اتفاق دوباره تکرار شود وارد عمل می شویم. تنها حرفی که من به افتخاری زده بودم این بود که اگر می دانستیم در کویت تیم ها اینقدر قوی ظاهر می شوند تیم قوی تری می بردیم و حداقل از بازیکنان کمکی مثل مصطفی نظری که آن زمان هنوز بازیکن خودمان بود استفاده می کردیم. من هیچ گاه نزد افتخاری اظهار پشیمانی نکرده ام. حتی از حسین شمس به عنوان کسی که بانی حضورمان در کویت بود تشکر می کنم. وحید شمسایی سرمربی تیم نیز علی رغم تقارن مسابقه ها با دوران بدنسازی با خواسته ما برای اعزام تیم مخالفت نکرد و از او هم تشکر می کنم.

دبیری همچنین با اشاره به اینکه در ملاقات حضوری اش با افتخاری اسناد و مدارک قانونی اعزام تیم کویت را نشان داده است مطرح کرد: حتی به او یادآوری کردم که کمیته فوتسال اسامی بازیکنان ما را برای صدور نامه شورا برون مرزی تایپ و ارسال کرده بود. اما ایشان به دلیل کهولت و سن زیاد دیگر فراموشکار شده اند و حرف های ما را درست متوجه نمی شوند. با رفتارهایی که از ایشان می بینم دوباره افسوس ریاست صادق درودگر را می خورم که با مدیریت خود به فوتسال سر و شکل داده بود. به اعتقادم افتخاری در باد قهرمانی ایران در بازی های داخل سالن آسیا خوابیده و از اینکه با تیم اصلی و بزرگسالان ایران توانسته جامی را که همه ساله امیدهای ایران کسب می کنند تصاحب کنند، به خود می بالد و به نظر می رسد این جام را دو دستی بغل کرده است.

مالک باشگاه دبیری تبریز در ادامه به خبرنگار ایسنا گفت: اگر افتخاری بخواهد کارهایش را ادامه دهد و به حاشیه سازی های خود دامن بزند ما هم صحبت های دیگری را مطرح خواهیم کرد و به اصطلاح زورخانه ای ها می گوییم بچرخ تا بچرخیم. اگر قرار پشیمانی باشد خودم سخنگوی خودم خواهم بود. چطور می شود یک سال من را محروم کردند اما اظهار پشیمانی نکردم اما حال به خاطر اعزام تیم به کویت بگویم پشیمان شده ام؟ ! امیدوارم افتخاری از این پس تغییر رویه دهد.