به گزارش پارس به نقل از فارس، محمد نوری پس از بازی با مس متوجه شد که پدربزرگ خود را از دست داده است، از همین رو با اجازه دایی دو روز به مرخصی رفت و حضورش در بازی با سایپا در پرده ای از ابهام قرار گرفت.

نوری در این زمینه در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ابتدا جا دارد از همه اهالی فوتبال ملی پوشان و بازیکنان تیم های مختلف، مربیان، مدیران، همبازی های عزیزم در پرسپولیس و مخصوصا مردم خوب کشورم بابت همدردی که با من داشتند تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشم. من از لطف همه آنها سپاسگزارم و امیدوارم محبت های آنها را جبران کنم.

وی افزود: همانطور که می دانید من در روز بازی با مس پدربزرگم را از دست دادم اما به دلیل شرایط بازی، این خبر را پس از پیروزی مقابل مس به من اعلام کردند. من هم با نظر آقای دایی که به من لطف داشتند دو روز مرخصی گرفتم تا در مراسم ختم پدربزرگم شرکت کنم. کمی به خاطر عکس العمل ها در روز بازی شک کرده بودم که اتفاقاتی افتاده اما به من نگفته بودند که پدربزرگم فوت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: من امروز (شنبه) در تمرینات پرسپولیس شرکت می کنم و همانطور که می دانید سه روز تمرین نکردم به همین دلیل برای بازی با سایپا که تیم خوبی است تابع تصمیم علی دایی هستم و اگر ایشان دستور بدهد به میدان خواهم رفت. من مطئنم که پرسپولیس همین روند خود را ادامه خواهد داد و این بار در کرج در چهارمین بازی خود به پیروزی می رسیم. البته سایپا تیم خطرناکی است ولی ما با شناخت از این تیم مخصوصا در بازی دوستانه ای که داشتیم به مصاف آنها می رویم.

کاپیتان قرمزپوشان در پایان تاکید کرد: درست است تا اینجای کار خوب نتیجه گرفتیم اما این دلیل نمی شود حریفان آینده را دست کم بگیریم. ما تازه اول راه هستیم و برای رسیدن به هدف مان راه درازی در پیش داریم که در این بین امتیاز خارج از خانه برای ما اهمیت چند برابری دارد.