به گزارش پارس به نقل از مهر، خسرو حیدری در خصوص شرایط این تیم در آستانه دیدار مقابل سپاهان اصفهان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: شرایط تیم خیلی خوب است، بعد از اینکه دیدار اول مان را با کسب یک پیروزی پشت سر گذاشتیم، حالا می خواهیم تا اولین بازی خانگی مان را هم با برد سپری کنیم. البته فکر می کنم هنوز برای هماهنگی بیشتر به فرصت نیاز داریم اما سعی مان بر این است تا با شکست سپاهان، اولین پیروزی در حضور هوادارانمان را جشن بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که بسیاری، این بازی را یک فینال زودرس لیگ تلقی می کنند؟ ، تصریح کرد: قبول دارم که به واسطه حساسیت این بازی، به آن لقب فینال لیگ داده شده است. به هر حال هر دو تیم قهرمانان فصل قبل فوتبال ایران بوده اند، پس طبیعی است که حساسیت ها در مورد آن بیشتر از سایر دیدارها باشد.

هافبک استقلال با بیان اینکه استقلال از این بازی، فقط ۳ امتیاز را می خواهد نیز، یادآور شد: همیشه بازی های این دو تیم تماشاگرپسند است و در عین حال، سخت. سپاهان تیم خوبی است که مهره های خوبی هم دارد ولی ما هم استقلال هستیم و می خواهیم تا با ارائه یک بازی زیبا امتیاز این دیدار را مال خود کنیم.

حیدری همچنین گفت: امتیازات بازی های اول لیگ بسیار مهم هستند و ارزش این امتیازات در هفته های پایانی است که مشخص می شود. امیدوارم تا برای اولین بازی خانگی مان، ورزشگاهی پر از تماشاگر را شاهد باشیم. هواداران ما همیشه نمونه بوده اند و امیدوارم با حمایت های آنها، بتوانیم سپاهان را شکست دهیم.