به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹: ۰۰ امروز برنامه های آماده سازی خود را جهت دیدار مقابل سپاهان در کمپ زنده یاد حجازی برگزار کرد.

در تمرین امروز آبی پوشان هاشم بیک زاده، خسرو حیدری، احمد جمشیدیان و ساموئل غایب بودند ضمن آنکه امیر قلعه نویی از ابتدای تمرین برنامه های تاکتیکی آبی پوشان را زیر نظر گرفت.

*قبل از آغاز تمرین امروز مجید صالح برای دقایقی با بازیکنان این تیم به صحبت پرداخت.

*سید مهدی رحمتی با ۱۰ دقیقه تاخیر در تمرین امروز این تیم شرکت کرد.

*پژمان نوری که به همراه فرزندش به محل تمرین آمده بود برای دقایقی از محمد قاضی خواست تا با فرزند خردسالش فوتبال بازی کند. جالب اینجا بود که محمد قاضی دروازه بان شد و پسر نوری گل های جالبی را به مهاجم استقلال می زد.

*حنیف عمران زاده و سیاوش اکبر پور دو بازیکنی بودند که در ابتدای تمرین با سرمربی تیم شان به صحبت پرداختند.

*آندرانیک تیموریان و جواد نکونام دو بازیکنی که در سفر استقلال به تبریز غایب بودند امروز در کارهای گروهی تیم شان شرکت کردند.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل گسترش فولاد حضور داشتند بیشتر تمرین ریکاوری انجام دادند و بقیه بازیکنان کارهای سنگین را پشت سر گذاشتند. البته پژمان نوری و آرش برهانی دو بازیکنی بودند که در فوتبال درون تیمی با سایر بازیکنان به میدان رفته و نزدیک به ۹۰ دقیقه تمرین سنگین انجام دادند.

*فرهاد مجیدی دیگر بازیکنی بود که پس از پایان تمرین ریکاوری ورزشگاه را ترک کرد.

*امیرحسین صادقی و محمد قاضی دو بازیکنی بودند که بعد از پایان تمرین به بازی تنیس فوتبال پرداختند.

*حدود ۲۰۰ نفر از تماشاگران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر شدند.

*طرفداران استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم در خصوص برخورد احتمالی با مجتبی جباری در بازی روز پنجشنبه صحبت می کردند. تعدادی اعتقاد داشتند اکثریت مردم جباری را نمی پذیرند و عده ای دیگر معتقد بودند جباری در ورزشگاه تشویق می شود.

*تمرینات تیم استقلال فردا مجددا از ساعت ۱۹: ۰۰ پیگیری خواهد شد و آبی پوشان روز پنجشنبه در دومین دیدار خود در لیگ برتر میزبان سپاهان خواهند بود.