به گزارش پ ارس به نقل از فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از استراحت روز گذشته از ساعت ۱۸: ۳۰ امروز در ورزشگاه درفشی فر دنبال شد.

در این تمرین ابتدا بازیکنان بدن های خود را گرم کردند و سپس زیر نظر محمد دایی به کار با توپ پرداختند. در مرحله بعدی نیز علی دایی خودش وارد میدان شد و با طراحی تمرینات مانند حفظ توپ و پرسینگ و فوتبال با چهار دروازه کوچک تمرینات را ادامه داد.

بهزاد غلامپور اختصاصی با دروازه بان ها به تمرین ویژه پرداخت.

* در تمرین امروز از بازیکن صربی که روز پنجشنبه به تمرین پرسپولیسی ها آمده بود اما با قرمزپوشان به توافق نرسیده بود، خبری بود.

* سعید شیرینی و برخی از اعضای باشگاه پرسپولیس بعد از ظهر امروز به دیدار مهرداد پولادی در بیمارستان دی رفتند.

* در هنگام حفظ توپ و پرسینگ رضا حقیقی سه تکل خشن بر روی پای بازیکنان رفت که همین موضوع باعث شد دایی به او تذکر بدهد که مراقب خودش و بازیکنان باشد. دایی همچنین در ابتدای تمرین از بازیکنان خواست تا دیدار با تراکتورسازی را فراموش کنند.

* کریم باقری نیز در تمرین امروز حضور فعالی داشت، شوخی ها و بگو بخند او با بازیکنان در نوع خود جالب بود.

* آمادگی بالای علیرضا حقیقی نیز در تمرین امروز جالب بود. او بارها توسط غلامپور مورد تشویق قرار گرفت.

* تمرین امروز پرسپولیس ساعت ۱۹: ۵۰ به پایان رسید. این در شرایطی بود که بازیکنان در هنگام سرد کردن پراکنده بودند و همین موضوع باعث ناراحتی دایی شد. او به بازیکنان گفت همه باید کنار همدیگر در صف های یک دست باشند چون با پراکندگی و نامنظمی به مشکل برمی خورند.

* در انتهای تمرین دایی ۱۰ توپ را پشت محوطه ۱۸ قدم یک دروازه کاشت و به علیرضا حقیقی شوت زد. این در شرایطی بود که کُری بین دروازه بان پرسپولیس و دایی تا حدی بالا گرفته بود که علیرضا حقیقی پس از یک شیرجه بلند کمی مانده بود در یک صحنه به تیر دروازه برخورد کند.