به گزارش پارس ، مهدی کریمیان در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با شکست تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در هفته ی اول لیگ برتر فوتبال گفت: در روزی که خیلی خوب نبودیم نتیجه بازی را واگذار کردیم. به هر حال هفته اول مسابقات لیگ برتر بود و سه، چهار هفته اول مسابقات همیشه سنگین است، البته با این حرف نمی خواهم شکستمان مقابل پرسپولیس را توجیه کنم.

وی ادامه داد: روند بازی به شکلی بود که با سوت های داور کنترل بازی از دستمان خارج شد و فکر می کنم در روزی که خیلی خوب نبودیم نیز می توانستیم نتیجه ی بازی را به پرسپولیس واگذار نکنیم.

کریمیان درباره داور بازی هم اظهار کرد: داور مسابقه تمرکز کافی در بازی نداشت و یک پنالتی اشتباه نیز گرفت که حتی بازیکنان پرسپولیس هم از آن پنالتی تعجب کرده بودند. این پنالتی باعث به هم ریختن تمرکزمان شد. باید با تمام توان در مقابل تیم ها بازی کنیم و تمامی موارد را در نظر داشته باشیم.

بازیکن تراکتورسازان درخصوص ادامه مسابقات لیگ برتر بیان کرد: اول راه هستیم و با یک یا دو گل نمی توان آینده تیم را پیش بینی کرد. مطمئن باشید به شرایط خوبی خواهیم رسید.

وی ادامه داد: مدعیان لیگ تقریبا از هفته ی پنجم یا ششم خود را از سایر تیم ها جدا می کنند. قطعا از بازی بعدی عملکرد خوبی خواهیم داشت و شکست در مقابل پرسپولیس را نیز جبران می کنیم. تراکتورسازی جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود.

کریمیان درباره بازی پیش روی تیمش با گسترش فولاد تبریز گفت: از امروز تمریناتمان را از سر خواهیم گرفت تا آماده ی بازی پیش رو باشیم. گسترش فولاد تیم خوبی است و بازی این تیم مقابل استقلال را نیز بررسی خواهیم کرد تا ان شاءالله از هفته ی دوم امتیازات را به خوبی جمع کنیم.