به گزارش پارس به نقل از ایسنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از بازی مقابل فولاد خوزستان که با برد ۲ بر صفر میزبانان اصفهانی پایان گرفت، اظهار کرد: متاسفانه در روزی که می توانستیم پیروزی تیم مان را در مقابل هواداران مان به جشن بنشینیم این بازی بدون تماشاگر انجام شد. ما تا دقیقه ۷۵ کنترل بازی را در دست داشتیم. به غیر از دو گلی که به ثمر رساندیم سه یا چهار موقعیت مسلم گل را نیز از دست دادیم. البته حریف ما در ۱۵ دقیقه پایانی بازی موقعیت های خطرناکی را بر روی دروازه ما ایجاد کرد که خوشبختانه به گل نرسید.

کرانچار در ادامه افزود: باید به تیم فولاد به خاطر انجام بازی خوب و ارائه یک فوتبال جنگنده تبریک بگویم. از طرفی به بازیکنان تیم خود بابت کسب سه امتیاز تبریک می گویم و آن ها را بابت پیروزی در این بازی تحسین می کنم.

سرمربی تیم سپاهان در ادامه افزود: از نظر من این بازی دارای یک صحنه کلیدی بود و آن هم از دست دادن پنالتی تیم فولاد در نیمه دوم بود. این پنالتی در صورت تبدیل به گل شدن کار تیم ما را سخت می کرد ولی خوشحالم که این اتفاق نیفتاد.

کرانچار در مورد تعداد بالای کارت های زرد در این مسابقه گفت: اگر اشتباه نکنم ۹ کارت زرد به بازیکنان دو تیم در این بازی داده شد. داور ملاک های خودش را برای تقسیم کارت های زرد بین بازیکنان داشت و در این مورد من نمی توانم نظری داشته باشم اما در چند صحنه کارت های زرد به حق داده شد و دقیقا آن لحظات، لحظاتی بود که تیم حریف دارای موقعیت مسلم گلزنی بود و بازیکنان ما با به جان خریدن کارت زرد مانع از دستیابی رقیب به گل شدند.

سرمربی سپاهان در ادامه درباره صحنه پنالتی و درست یا نادرست بودن آن اظهار داشت: داور و کمک آن به صحنه نزدیک تر بودند. اما با توجه به فاصله نزدیک بازیکن حریف و شوت سنگینی که به سمت ایران نژاد شلیک کرد و غیر عمد بودن برخورد توپ به دست بازیکن ما این صحنه را پنالتی نمی دانم و اگر من جای داور بودم این صحنه را پنالتی اعلام نمی کردم. البته این داور مسابقه است که تعیین کننده حکم نهایی است.

او در ادامه راجع به وضعیت بازی امید ابراهیمی اظهار کرد: متاسفانه امید ابراهیمی آن کیفیت همیشگی را در این بازی ارائه نکرد. امید تا دقیقه ۶۰ طراوت لازم و تمرکز کافی را در زمین داشت. اما در ۲۰ دقیقه پایانی هرچه به زمان آخر بازی نزدیک می شدیم، وضعیت او افت کرده و تمرکزش را از دست داد و آن کیفیت همیشگی را نداشت. با توجه به اینکه این اولین بازی ما در لیگ بوده است، مطمئن باشید تا نیمه مرداد امید و سایر بازیکنان تیم سپاهان فرم لازم را به دست خواهند آورد.

کرانچار در پایان راجع به وضعیت آرش افشین و یعقوب کریمی نیز گفت: آرش افشین به علت اینکه دیرتر از موعد مقرر به تیم ملحق شد آن هماهنگی لازم را با بازیکنان ندارد. همچنین یعقوب کریمی نیز به علت دوری یک و نیم ماهه از میادین به علت شکستگی دنده کیفیت و هماهنگی لازم را در تیم سپاهان ندارد که امید داریم در چند هفته آینده این آمادگی و هماهنگی به این بازیکنان نیز برگردد.