به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمد مایلی کهن در کنفرانس خبری پس از بازی برابر ملوان بندر انزلی که یک بر صفر به سود صبای قم پایان یافت، گفت: بازی های اول همیشه سخت است به خصوص زمانی که تیم ها در دوران بدنسازی هستند، با این حال خدا را شکر می کنیم که در این بازی توانستیم پیروز شویم. ما در این دیدار تیم برتر میدان بودیم و می توانستیم با نتیجه بهتری بازی را ببریم ولی معمولا بعد از ۱۰ نفره شدن یک تیم، تصور بر این است که کار راحت می شود اما اینطور نیست.

مایلی کهن در ادامه با اعلام رضایت از نتیجه این دیدار، بیان کرد: از نتیجه راضی هستم اما بی شک نقایصی داریم که باید بر طرف کینم چون لیگ امسال سخت از سال گذشته است. در این دیدار به دنبال ارسال از کناره ها بودیم که محقق نشد و اگر در چند ارسالی که داشتیم به دقت عمل می کردیم موفق تر بودیم.

او در پاسخ به سوالی درباره ممبینی پور اظهار کرد: ایشان یک ماه با ما تمرین کرد اما بدون اطلاع ما در تمرین حضور ندارد و می گویند که سربازی رفته است. اگر وی سرباز بوده چرا اطلاع نداده بودند. در حالی که در ابتدا گفته شد که مبینی پور دانشجو است.

سرمربی صبا در پایان و در پاسخ به سوالی درباره ی میزان رضایتش از خریدهای صبا در نقل و انتقالات گفت: خدا را شکر باتوجه به محدودیت بودجه صبای قم توانستیم بازیکنان جوان و با انگیزه ای را به تیم اضافه کنیم که آینده ای خوب در انتظارشان است.