به گزارش پارس ، به نقل ازمشرق، فتح ا… زاده روز گذشته با حفظ نکونام و تمدید قرارداد با او موفق شد گام بلند دیگری را در راستای تحقق اهداف سرمربی تیمش بردارد هر چند که رویانیان این اقدام را به هیچ وجه کار مهمی نمی داند و معتقد است حفظ بازیکنی که با تیمش قرارداد دو ساله داشته، موضوع مهمی نیست!

گفت و گوی کوتاه رویانیان با خبرآنلاین را در زیر بخوانید:

*برای دومین سال متوالی در جذب نکونام ناکام ماندید. در این رابطه چه صحبتی دارید؟

به هر حال ما این موضوع را خیلی جدی نگرفتیم. سال قبل هم ما با نکونام صحبت کردیم ولی مشکل اینجاست که خود نکونام نمی تواند تصمیم بگیرد و این دور و بری های ایشان هستند که برای او تصمیم می گیرند. دلیل آن را هم نمی گویم چون به هر حال آن را در جایی به ایشان می گویم که فقط خودشان بدانند و بس.

*چرا با پدر نکونام حرف نزدید؟

وقتی قرارداد بسته برای چی باید با پدر نکونام حرف بزنم؟ !

*به نظر ناراحت هستید؟

نه من اصلاً ناراحت نیستم. آنهایی باید ناراحت باشند که خودشان را به این و آن وصل می کنند. من حرمت نکونام را نگه می دارم چون کاپیتان تیم ملی است و گفتم افرادی باید ناراحت باشند که…

*اما قبول کنید که مدیرعامل استقلال موفق شد قزل آلای خود را حفظ کند؟

کدام قزل آلا؟ ! حفظ بازیکنی که قرارداد دو ساله با باشگاهی داشته و یک سال از آن باقی مانده، شد کار مهم؟ ! آن بازیکن هم شش دفعه رفته و آمده اینکه نشد کار مهم. از سوی دیگر می خواهم بگویم استقلال شاه ماهی خودش یعنی جباری را از دست داده و با حفظ نکونام که قرارداد دو ساله با آنها داشته کار مهمی نکرده، این کارها هم کلاً برای بازارگرمی بوده و…

*یعنی قبول ندارید مدیرعامل استقلال بد هم کار نکرده؟

اصلاً قبول ندارم. مگر استقلال در بازار نقل وانتقالات چه کار کرده و چه بازیکن بزرگی را گرفته است؟ ! تازه صرف نظر از این مسائل آنها جباری، بهترین بازیکن و شاه ماهی شان را از دست دادند و تنها موفق شدند بازیکنان خودشان را در استقلال نگه دارند. جدا از این حرف ها، من می خواهم صحبت آخرم را به شما این گونه بگویم که در استقلال بازیکن سالاری است و برای این تیم کلاً بازیکن تصمیم می گیرد که چه اتفاقی بیفتد، چه کسی برود و چه کسی بیاید همین.