به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، بحث حضور پرسپولیس در لیگ برتر وزنه برداری از فصل گذشته که محمد رویانیان، مدیرعامل این باشگاه با بهداد سلیمی، قهرمان فوق سنگین المپیک لندن قرارداد امضا کرد، جدی شد؛ با این حال این موضوع تا به امروز همچنان در حد حرف باقی مانده و وضعیت حضور سرخپوشان در لیگ وزنه برداری برای فصل آینده همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

حسین اقبال پور، رئیس سازمان لیگ برتر وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر گفت: هنوز از این تیم خبری نداریم. پس از صحبت هایی که با رویانیان داشتیم دیگر از مسئولان این تیم خبری نشده و حتی نماینده آنها در جلسه هماهنگی هم حضور نداشت. از سال گذشته که این تیم اعلام حضور کرده است، هنوز هیچ فردی به عنوان نماینده پرسپولیس در سازمان لیگ وزنه برداری حضور پیدا نکرده است.

وی در مورد تکلیف بهداد سلیمی در صورت عدم تیمداری پرسپولیسی ها گفت: شاید سلیمی با تیم دیگری وارد رقابت ها شود. در خصوص حضور یا عدم حضور پرسپولیس در لیگ وزنه برداری هم باید از مسئولان این تیم سؤال کنید.

اقبال پور در خصوص برگزاری لیگ گفت: هفته اول لیگ برتر وزنه برداری در صورتی برگزار می شود که تیم ها تا ۱۲ مرداد ماه امسال مدارک و حق ورودیه را پرداخت کرده و کارت ورود به مسابقات را دریافت کنند در غیر اینصورت و در صورت تعلل تیم ها به طور قطع مسابقات لیگ برتر در تاریخ دیگری آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار است سه شنبه هفته جاری جلسه ای در این خصوص برگزار تا مکان برگزاری هفته اول رقابت ها مشخص شود. نیروی زمینی ارتش هر سال رقابت ها را در یک شهر برگزار می کند و احتمال دارد هفته اول در هر شهری از کشورمان برگزار شود.