به گزارش پارس به نقل از ایسنا، دکتر عباسی، وزیر ورزش و همچنین محمد علی آبادی و بهرام افشارزاده رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، کسب مقام نایب قهرمانی تیم ملی تکواندوی ایران در رقابت های جهانی مکزیک را تبریک گفتند.

دکتر محمد عباسی در پیام خود با اشاره به جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی تکواندو، کسب عنوان نایب قهرمانی جهان را نشان از استعدادها و سرمایه های انسانی این رشته در جای جای کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که تکواندو ایران با استفاده از این سرمایه گرانقدر، همچنان پویا و موفق به کار خود در عرصه رقابت های جهانی و آسیایی تداوم بخشد.

همچنین رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک طی پیامهای جداگانه ای نایب قهرمانی تیم ملی تکواندو کشورمان را در رقابت های قهرمانی جهان تبریک گفتند.

محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا در پیام خود نایب قهرمانی تیم ملی تکواندو مردان کشورمان را در بیست و یکمین دوره از این رقابتها را تبریک گفت و ابراز داشت: تیم ملی تکواندو کشورمان بار دیگر در رقابت های جهانی موفق گردید این بار بار با ترکیبی جوان و کم تجربه پرچم کشورمان عزیزمان را به اهتزاز در آورده و برای میهن اسلامی افتخارآفرینی کنند که بدون تردید این موفقیت ناشی از تلاش و مدیریت دلسوزانه این فراسیون در اعتماد به جوانان و تلاش های خستگی ناپذیر کادر فنی و ملی پوشان آن دارد. لذا ضمن تبریک این موفقیت به مسئولین فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان آن امید می رود در دیگر رقابتهای پیش رو نیز شاهد درخشش و موفقیت نمایندگان کشورمان باشیم.

بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز طی پیام کوتاهی نایب قهرمانی هوگوپوشان کشورمان را در بخش مردان رقابت های قهرمانی جهان تبریک گفت و ابراز داشت: بعداز نایب قهرمانی هوگوپوشان جوان در رقابتهای قاره ای، نایب قهرمانی تیم ملی تکواندو کشورمان در رقابتهای قهرمانی جهان آن هم با ترکیبی جوان و کاملا متحول شده نسبت به دوره های گذشته نشان می دهد تکواندو با پشتوانه سازی که سالهای گذشته با برگزاری رقابتهای متعدد لیگ داشته بخوبی می تواند نفرات شایسته ای را جایگزین ملی پوشان قهرمان و با سابقه خود در هر رده سنی کند. لذا ضمن تبریک و خسته بناشید به مسئولان فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان اعزامی به این رقابتها در بخش مردان امید می رود در بازیهای المپیک نوجوانان و دیگر رقابتهای پیش رو کماکان شاهد موفقیت هوگوپوشان کشورمان باشیم.

تیم ملی تکواندوی مردان ایران با کسب یک مدال طلا و دو نقره عنوان نایب قهرمانی بیست و یکمین دوره از مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک را کسب کرد.