به گزارش پارس ، به نقل ازقدس آنلاین، فصل قبل نیز همین فضا میان سرمربی استقلال و فرهاد مجیدی حاکم بود که در نهایت این غائله با فشار تماشاگران، وساطت علی فتح ا… زاده و دوستان فرهاد خاتمه یافت. فصل قبل شکاف عمیقی که میان امیر و فرهاد به وجود آمده بود کانون توجه بود و حالا این فصل همه نگاه ها به اختلاف های امیر و جواد است. حالااین گونه می توان نوشت: پارسال امیر و فرهاد و امسال امیر و جواد!


اما تمام این ماجراها از کجا آب می خورد؟ چرا آتش این اختلاف ها هر روز شعله ور تر می شود؟ اینکه امیر با فرهاد اختلاف نظر داشت قابل کتمان و انکار نیست اما ماجرا آن قدر ها هم حاد نبود که می شنیدیم. امروز هم اختلاف امیر با جواد را نمی توان منکر شد. این دو با هم اختلاف هایی دارند اما آیا این ناسازگاری آن قدر بزرگ بوده که نکونام را مدت ها از تمرین استقلال دور ببینیم و امیر قلعه نویی را این چنین غضب آلود و خشمگین؟ ! واقعیت این است پروژه ای که کوشید فصل قبل میان امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی را خراب تر کند این بار دست روی نقطه حساس دیگری گذاشته و می کوشد با ارائه اطلاعات غلط بیش از پیش رابطه امیر قلعه نویی و جوادنکونام را ویران کند. کاری که فصل قبل شد تا امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی دائم علیه یکدیگر مصاحبه کنند این فصل نیز در حال تکرار است. آن روزها یکذایی نیز از فرهاد حرف نزد امیر می بردند و از امیر نزد فرهاد اما ماجرای فوت مادر امیر قلعه نویی سبب شد امیر و فرهاد ناخواسته با یکدیگر رو به رو بشوند و همان جا آشکار گردید که ژرفای این اختلاف ها آن قدر عمیق نیست که می شنیدیم. امروز نیز سناریو در حال تکرار است. اگرچه امیر از جواد دلخور است و جواد هم از امیر اما اطلاعات غلطی را که به امیر می دهند باید عاملی دانست در جهت دور شدن این دو از هم.


امروز اگر می شنویم امیر قلعه نویی مصاحبه ای علیه نکونام انجام می دهد به این دلیل است که افرادی حرف هایی از قول نکونام به امیر گفته اند که صحت ندارد. به امیر گفته اند آن شخصی که در کمیته مبارزه با تخلفات حرفه ای فوتبال (ستارمنشوری) شکایتی علیه ات تنظیم کرده جواد نکونام است. وقتی آن روز خبر شکایت چند بازیکن استقلال از قلعه نویی منتشر شد ذهن ها به سوی جوادنکونام رفت اما این جا باید افشاء کرد آن بازیکنی که علیه امیر قلعه نویی شکایت کرده الان دیگر بازیکن استقلال نیست و از این تیم جدا شده است.
ماجرای نقل قول های دروغین از جواد به امیر اما به همین جا ختم نمی شود. این هایی که حرف می برند و حرف می آورند به امیر گفته اند جواد نکونام حدود یک ماه پیش از ایمان موسوی می خواهد به کمیته مبارزه با تخلفات حرفه ای بیاید و علیه دوست امیر قلعه نویی که همیشه در کنارش است شکایت کند. گفته اند که نکونام به موسوی قول داده اگر این کار را انجام دهد کاری می کند به تیم ملی دعوت بشود. درحالی که نزدیکان جواد نکونام به شدت این گونه رفتارها از جانب کاپیتان تیم ملی را تکذیب می کنند معتقدند که شماره شش هرگز چنین کارهایی انجام نداده است. در انتشار این شایعه شاید بتوان رد پای آن بازیکنی که علیه قلعه نویی در ستاد شکایت کرده و حالا در این تیم نیست را نیز مشاهده کرد.


این ها بخشی از دروغ هایی است که از قول نکونام به امیر قلعه نویی گفته شده است. شاید موارد دیگری هم باشد اما درتایید اینکه چنین نقل قول هایی هرگز نمی تواند درست باشد می توان به مصاحبه صریح نکونام اشاره داشت. جواد حدود ۲ ماه پیش در گفت و گویی آشکارا از علت اختلاف هایش با امیر قلعه نویی پرده برداشت و حتی نام دوستان امیر را هم آورد. بدون شک اگر نکونام می خواست در خفا علیه امیر اقدام هایی انجام دهد یا از کسی بخواهد از او شکایت کند هیچ گاه اختلافش با قلعه نویی را رسانه ای نمی کرد.
در این شرایط امیر قلعه نویی بهتر است به شنیده ها استناد نکند. گوش دادن به این نقل قول ها جز آنکه رابطه دو طرف را سیاه تر کند حاصل دیگری نخواهد داشت. شاید بهتر باشد این بار خود امیر نسخه ای راکه برای نکونام پیچید که می گفت: « بروید مثل مرد با رحمتی حرف های تان را بزنید. » این بار برای خودش بپیچد و بی پروا هر آنچه در دل دارد را در یک جلسه دو نفره با نکونام بزند وحرف های شماره شش را هم بشنود.