به گزارش پ ارس به نقل از فارس، منصور پورحیدری در گفت وگو با سایت باشگاه استقلال در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

*آقای پورحیدری شرایط این روزهای استقلال را با توجه به تمریناتی که تیم پس از بازگشت از اوکراین طی کرده، چطور می بینید؟

طبیعی است که هنوز فرصت لازم برای هماهنگ تر شدن داریم. با این حال تمرینات خیلی خوب روی نظم دنبال می شود. امسال تیم ما کمی دیر جمع شد ولی سعی کادرفنی بر این بود تا با برنامه ای صحیح از فرصتی که داشتیم، استفاده کنند. آن چیزی که امسال برای ما بیشتر از همه اهمیت دارد لیگ قهرمانان آسیاست که البته تا شروع این بازی ها، هم فرصت بیشتری داریم و هم چند بازی انجام می دهیم که به هماهنگی مان تا آن زمان کمک خواهد کرد.

*پرونده نقل و انتقالاتی استقلال هم تقریبا بسته شده، شما عملکرد استقلال در این فصل را چطور دیدید؟

نفراتی که کادرفنی نیاز داشت جذب تیم شده اند و در کل تیم خوبی بسته شده اما امیدوارم تا این تیم هرچه زودتر به هماهنگی برسد ضمن اینکه اگر بازیکن خارجی مدنظرمان، همانی باشد که انتظار می رود می توان گفت هیچ مشکلی برای شروع بازی ها نخواهیم داشت.

*به جمع اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال هم اضافه شدید. چه صحبتی در این خصوص دارید؟

به نظرم قبل از اینکه یک پیشکسوت بخواهد بیاید و به جمع اعضا اضافه شود، باید اول مشکلات مالی حل شوند چون نگاه من یا هر پیشکسوت دیگری روی مسائل فنی است و اینکه مثلا تیم های پایه خروجی خوبی برای بزرگسالان داشته باشند. البته جا دارد که از همین جا تشکر ویژه ای هم داشته باشم از دکتر امیدوار رضایی که علت جدا شدن ایشان از جمع اعضا را نمی دانم ولی این را می دانم که خیلی زحمت کشیدند و هر زمان که نیاز هم بود، کنار تیم حاضر می شدند.

*چیزی به شروع رقابت های لیگ نمانده و استقلال باید برای اولین بازی اش به تبریز برود تا با گسترش فولاد دیدار کند. این بازی را چطور می بینید؟

۳،۴ هفته اول برای تمام تیم ها شرایط متفاوت خواهد بود چون هنوز به هماهنگی مد نظرشان نرسیده اند، به خصوص استقلال که دیرتر از سایر تیم ها کارش را شروع کرد. با این حال فکر می کنم تجربه های تیم بزرگی چون استقلال به سراغش خواهد آمد تا این هفته های آغازین را با موفقیت سپری کند. اگرچه که می دانم، کار خیلی سخت است چون در بازی اول باید با تیمی دیدار کنیم که تازه از لیگ یک صعود کرده و انگیزه های زیادی در زمین خودش برای بازی مقابل ما دارد.