به گزارش پارس ، به نقل ازروزنامه نود، امیر قلعه نویی قبل از شروع آخرین تمرین استقلال در اوکراین چند دقیقه ای برای آبی پوشان به صحبت پرداخت و گفته می شود حرف هایی به زبان آورده که به نوعی طعنه به جباری بوده است.

او به شاگردان خود گفته یادشان باشد حالا کجا هستید و ممکن است در پایان فصل چه جایگاهی داشته باشید. امیر قلعه نویی رو به بازیکنان استقلال گفته: « فصل بعد بازی های سنگینی پیش رو داریم ولی این دیدارها می تواند سکوی پرتاب شما باشد و با توجه به اینکه سال جام جهانی را پیش رو داریم در صورت عملکرد خوب در آسیا و لیگ برتر می توانید مسافر برزیل شوید. پس استقلال فرصت خوبی برای شما است که به بالاترین سطح از آرزوهای فوتبالی خود برسید و باید قدر این پیراهن را به بهترین شکل ممکن بدانید. »

سرمربی آبی پوشان در ادامه تصریح کرد: « توجه داشته باشید که حالا در چه جایگاهی هستید و ممکن است آخر فصل کجا باشید و هر موفقیتی کسب کردید مدیون استقلال و پیراهن آبی هستید. پس مثل بسیاری از بازیکنان فراموش نکنید که فرصت ستاره شدن را استقلال در اختیار شما قرار داده است و باید دین خود را به این تیم ادا کنید. »

قلعه نویی در پایان با اشاره به مجیدی گفت: « خودم شاهد بودم که وقتی فرهاد از الغرافه جدا شد، از بسیاری تیم های لیگ برتری پیشنهادهای بالا داشت ولی ترجیح داد که در ایران پیراهن تیم دیگری را نپوشد و حتی از فوتبال خداحافظی کرد. فرهاد با این کار ثابت کرد که چقدر استقلال را دوست دارد و به خاطر پول مقابل این تیم قرار نمی گیرد و اقدام او باید الگوی تمام فوتبالیست ها باشد. »