به گزارش پ ارس به نقل از فارس، تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی در دیداری دوستانه از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه درفشی فر به مصاف یکدیگر رفتند که حاشیه های این بازی را در زیر می خوانیم:

*ترکیب پرسپولیس در نیمه اول:

نیلسون، قاسمی، خانزاده، نورمحمدی، حسینی، اسماعیل زاده، عسگر، مارکو، صادقیان، عباس زاده و عاشوری

*حدود ۲ هزار هوادار پشت در های بسته در تمرین امروز حضور داشتند که تعداد زیادی هم ابتدا مقابل در ورزشگاه درفشی فر حاضر شدند و وقتی متوجه شدند بازی امروز پشت درهای بسته است مقابل ورزشگاه را ترک کردند اما تعداد زیادی از این هواداران پشت در های ورزشگاه درفشی فر ایستادند و با زدن سوت های بلند و شعارهایی مبنی بر اینکه فوتبال بدون هوادار نمی خواهیم به تشویق علی کریمی پرداختند و از دایی خواستند که در ورزشگاه درفشی فر را باز کند. البته این هواداران به دو دسته تقسیم شده بودند. تعدادی از هواداران به تشویق شدید دایی و شیرینی و پرسپولیسی ها می پرداختند و تعدادی هم مخالف بودند و شعارهایی را می دادند البته در میان آنها درگیری های لفظی شدیدی پدید آمد ولی با توجه به حضور نیروی انتظامی این درگیری فیزیکی نشد.

*علیرضا حقیقی ۲۰ دقیقه زودتر از سایرین در درفشی فر حضور پیدا کرد و با غلامپور تمرینات اختصاصی انجام داد.

*در ابتدای بازی مازیار زارع مقابل در رختکن ورزشگاه درفشی فر ایستاد و یکی پس از دیگری با بازیکنان پرسپولیس دست داد و به خوش و بش پرداخت، سپس زارع همراه با رافخایی و اشجاری به سمت علی دایی رفتند و از او بابت حضور در زمین رخصت گرفتند.

*حدود ۱۵ هوادار انزلی چی نیز که با ملوانی ها آمده بودند بازی امروز را از روی سکو تماشا می کردند.

*کاروان تیم فوتبال ملوان ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه وارد ورزشگاه درفشی فر شد.

*تعدادی از لیدرها نیز در تمرین امروز پشت در های بسته ماندند و حتی به آنها هم اجازه حضور در ورزشگاه داده نشد.

*درودگر مدیرعامل ملوان از نزدیک این بازی را تماشا کرد، هواداران حتی دست به دامان او نیز شده بودند و با شعارهایی خواستار باز شدن در ورزشگاه درفشی فر شدند.

*همچنین هواداران پرسپولیس هنگامی که پرسپولیسی ها در دقیقه ۱۵ گل اول را به ثمر رساندند پشت در ورزشگاه درفشی فر که ترافیک شدیدی نیز به وجود آمده بود علی دایی را تشویق کردند و سرود قهرمانی سر دادند.

*مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس پس از اینکه دیدند هواداران کمی ناراحت هستند دقایقی در کنار آنها حاضر شدند و از آنها خواهش کردند اجازه دهند با توجه به اطلاع قبلی تمرین امروز پشت درهای بسته برگزار شود که هواداران نیز سپس با تشویق علی دایی مقابل ورزشگاه را ترک کردند. هواداران می گفتند « دایی حمایتت می کنیم» .