به گزارش پارس به نقل از ایسنا، خولیو ولاسکو در نشست خبری پیش از بازی برابر آلمان از وضعیت خوب تیمش صحبت کرد و گفت: به نظر من نباید درباره گذشته حرف بزنیم چرا که گذشته ها گذشته است. اگر بخواهیم درباره بازی های قبلی صحبت کنیم و در فکر آن باشیم برای ما مشکل ساز خواهد شد. ما نسبت به گذشته پیشرفت کرده ایم اما نباید در حد همین پیشرفت باقی بمانیم و باید روز به روز به فکر بهتر و بهتر شدن باشیم. اگر به چیزی که داریم قانع شویم به مشکل خواهیم خورد.

سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: هم اکنون تیم ملی ایران به بازی برابر آلمان فکر می کند. همانند همیشه به دنبال یادگیری هستیم و می خواهیم خوب کار کنیم. خیلی ها پس از آمدن تیم به ایران به ما تبریک گفتند که برابر کوبا و ایتالیا خوب بازی کردیم پس باید همین شرایط را ادامه دهیم. والیبالیست های ایران برابر آلمان به دنبال خوب بازی کردن هستند. همان طور که مربی آلمان گفت باید نمایشی زیبا داشته باشیم. ممکن است ببازیم یا برنده باشیم اما خیلی ارزشمند است که در این مسابقه نیز درس های زیادی بگیریم.

ولاسکو همچنین ادامه داد: اگر در این مسابقه برنده شدیم که هیچ، اما اگر شکست خوردیم باید دنبال علت آن باشیم. من همیشه عادت دارم در آخر تورنمنت ها جشن می گیرم نه در میانه آن. ما یک بار برابر آلمان بازی کرده ایم و شکست خوردیم و حالا باید نشان دهیم که پیشرفت کرده ایم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به صحبت های سرمربی آلمان به خبرنگاران گفت: وقتی آلمانی ها از نبرد برابر ما احساس نگرانی می کنند برایمان افتخار است. اگر به یاد داشته باشیم تیم های دیگر چنین احساسی برابر ما نداشتند. این نشان می دهد ما پیشرفت کرده ایم و نسبت به گذشته شرایط بهتری داریم.

ولاسکو دلیل آمادگی بازیکنان را لیگ خوب و حمایت های فدراسیون عنوان کرد و گفت: در ایران لیگ خوبی داریم و فدراسیون نیز کمک کرده کیفیت لیگ همیشه بالا باشد. بازیکنان در لیگ خوب کار می کنند و آماده هستند. ما برای دیدار برابر آلمان نیز از سه بازیکن تیم ملی ب دعوت کرده ایم که در جمع ما باشند. من نیز از همه تشکر می کنم که در کنار ما بودند تا تیم همانند همیشه آماده باشد.

تیم ملی والیبال ایران نخستین دیدار خود مقابل آلمان را فردا (جمعه) ساعت ۲۱ در سالن دوازده هزار نفری برگزار می کند.