به گزارش پ ارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، در این رقابت ها برتری مدعیان و نامداران نظیر خدیجه آزادپور، خواهران منصوریان و مدال آوران رقابت های آسیایی مثل صدیقه دریایی و هانیه رجبی مشهود بود.

* نتایج این رقابت ها در ۲ بخش تالو و ساندا به شرح زیر است:

ساندا:

در وزن ۴۸- کیلوگرم سوده عزتی ابتدا از سد زهرا الهی گذشت و سپس مقابل صغری ابراهیمی که سپیده گراوندی را شکست داده بود هم به برتری دست یافت. در این وزن عزتی و ابراهیمی به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در وزن ۵۲- کیلوگرم الهه منصوریان ابتدا مهناز تقدم آقاجری را شکست داد و در بازی دوم برابر سیده نسیبه میرشهیدی که در بازی نخست خود پریسا عزیزی را مغلوب کرده بود به پیروزی رسید. در این وزن منصوریان و میر شهیدی به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در وزن ۵۶- کیلوگرم سهیلا منصوریان مقابل لیلا چغلوند و افسانه تنهایی به برتری رسید. چغلوند هم از سد تنهایی گذشت. بدین ترتیب منصوریان و چغلوند به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در وزن ۶۰ – کیلوگرم صدیقه دریایی مقابل زهره شهپری که از سد شهلا احمد پناه گذشته بود به برتری دست یافت. در این وزن دریایی و شهپری به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در وزن ۶۵- کیلوگرم خدیجه آزادپور ابتدا برابر معصومه جعفری برنده شد و سپس مقابل سمانه پناهنده که از سد فاطمه نادری گذشته بود به برتری دست یافت. در این وزن علاوه بر آزادپور و پناهنده که به اردوی تیم ملی راه یافتند، مریم هاشمی هم حضور خواهد یافت.

در وزن ۷۰ – کیلوگرم شهربانو منصوریان مقابل سمانه خجسته که از سد زهرا توکلی گذشته بود به پیروزی رسید. در این وزن منصوریان و خجسته به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم سوسن سلیمان آبادی ابتدا در دیدار نخست خود مهدیه ارجمندی را مغلوب کرد و سپس برابر فریناز نذیری که زهرا هدایت پور را شکست داده بود به برتری رسید. در این وزن هم سلیمان آبادی و نذیری به اردوی تیم ملی راه یافتند.

تالو:

هانیه رجبی، نفیسه پورگنجی، حمیده برخور و تیم ۲ نفره دوئیلین متشکل از محبوبه کریمی و مرضیه صفری