به گزارش پارس به نقل ازایسنا، علی فتح الله زاده در نشست خبری پیرامون قرارداد استقلال با یک شرکت تولید نوشابه انرژی زا در این باره گفت: ما اخیرا با یک شرکت که با پرسپولیس هم کار می کند، همکاری می کنیم. اما نمی شد به خاطر وضعیت نقل و انتقالات این مسئله را رسانه ای کنیم. اما عده ای فکر می کردند ما کار اقتصادی را فراموش کرده ایم. از سویی خبر می رسید مثلا پرسپولیس رستوران درست کرده یا هواپیما گرفته، الکی هم گفتند فتح الله زاده گفته است من ایرلاین گرفته ام در حالی که من گفته بودم ۱۵ سال است که مجوز ایرلاین را گرفته ام.

او در ادامه با نشان دادن یک قوطی نوشابه که آرم استقلال روی آن بود افزود: این قوطی که می بینید همان طور که زیرش تاریخ خورده، ساخته شده در سال ۲۰۰۶ است. ما از همان زمان وارد این کارها شده بودیم. این هم نوشابه استقلال. هر کس این را خورده می گوید آبی اش خوشمزه تر است. این نوشابه کاملا ایرانی است و هیچ چیز آن خارجی نیست و مطمئنا به زودی جهانی می شود. در مدت اخیر دوستان خبرنگار به من می گفتند حاجی چرا شما خسته نمی شوید دلیلش خوردن این ها بود.

مدیرعامل استقلال در ادامه و در پاسخ به این سوال که وضعیت جواد نکونام و پژمان منتظری به کجا رسید بیان کرد: جلسه ی خوبی بود. تقریبا توافق مان با جواد نهایی شد. امشب او و رحمتی می آیند تا قرارداد را امضا کنیم. با پژمان منتظری هم توافق کردیم و یک نیم فصل به طور قطع با ما خواهد بود. البته دارم تلاش می کنم تا او را تا پایان فصل نگاه دارم.

او در پاسخ به سوالی درباره وضعیت آندرانیک تیموریان اظهار کرد: مهلتی که تیموریان از ما خواسته بود فردا تمام می شود. قرار شده اگر قبول کند که در استقلال باشد به ما تا فردا خبر دهد.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که از کجا و چگونه توانسته ستاره های تیمش را حفظ کند، بیان کرد: خداییش را بخواهم بگویم فکر نمی کردم موفق به حفظ ستاره هایمان شویم اما از همه آن ها ممنونم که با وجود مشکلات ما، تمدید کردند. ان شاءالله هواداران نوشابه بخرند و ما پولدار شویم. دیشب داشتم می شمردم و دیدم چک های زیادی در دستم است. با خودم گفتم خدایا چه کسی باید آن ها را بدهد؟ امروز نکونام تعدادی زیادی چک برایم آورد. بچه های ما بامعرفتند ومطمئن باشید حکم جلب من را نمی گیرند