به گزارش پارس ، به نقل ازمدال نیوز، هادی عقیلی و مهدی رحمتی دو ملی پوش ایران بودند که در اواسط مسابقات مقدماتی جام جهانی اردوی تیم ملی را رها کردند. بعد از آن هم با وجود مصاحبه های فراوان برای بازگشت به تیم ملی، نتوانستند پیراهن با ارزش تیم ملی را به دست بیاورند.

هادی عقیلی از این بابت بسیار ناراحت است و از اینکه نامه عذر خواهی را امضا نکرده است به شدت پشیمان است. او در یک محفل خصوصی گفت: « باور کنید خام مهدی رحمتی شدم. وقتی فهمیدم قرار است برای بازگشت به تیم ملی نامه ای امضا کنم خوشحال شدم و قصدم این بود که هرچه سریعتر این کار را انجام بدهم اما مهدی به من زنگ زد و گفت که نامه را امضا نکن. کی روش و فدراسیون بعد از بازی با قطر برای بازگشت ما التماس می کنند. »

هادی عقیلی که از دست دادن موقعیتش در تیم ملی بسیار ناراحت است در ادامه حرف هایش گفت: « من خام حرف های مهدی رحمتی شدم و نامه عذرخواهی و بازگشت به تیم ملی را امضا نکردم. حالا هم تیم ملی به جام جهانی رفته و من هم که آرزویم حضور در جام جهانی بود با این شرایط باید این آرزو را با خودم به گور ببرم. »

مدافع سابق تیم ملی در ادامه صحبت هایش گفت: « کاش به حرف مهدی را گوش نکرده بودم. اکنون صادقی منتظری در تیم ملی فیکس هستند و بعید است کی روش از آنان چشم پوشی کند. »

ظاهرا مهدی رحمتی پیش بینی کرده بود ایران مقابل قطر می بازد و یا با مساوی به ایران بر می گردد آن وقت سرمربی تیم ملی با توجه به فشار ها مجبور می شود از او و عقیلی دعوت کند که به تیم ملی برگردند اما ملی پوشان ایرانی با سه برد متوالی به عنوان تیم اول به جام جهانی برزیل رسیدند و مهدی رحمتی در محاسبات و پیش بینی هایش مرتکب اشتباه شد تا تیم ملی را از دست بدهد.