به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در حالی از چند روز گذشته خبرهای مبنی بر کناره رفتن محمد رویانیان از مدیر عاملی پرسپولیس به گوش می خورد که در دو ماه اخیر اتفاقات زیادی در این زمینه افتاده است.

در ۳۱ فروردین سال جدید ماموریت رویانیان به اتمام رسید، آن هم با نامه ای که بقایی از سوی نهاد ریاست جمهوری به ستاد کل نیروهای مسلح فرستاد و اعلام کرد که ماموریت رویانیان در دولت تمام شده است. این اتفاق ۱۵ روز قبل از فینال جام حذفی رخ داد و اخبارش هم به نوعی در رسانه ها درج پیدا کرد و بازیکنان پرسپولیس بعد از شنیدن این خبرها به نوعی نگران آینده و حق و حقوق شان بودند.

با این وجود رویانیان پیش از فینال جام حذفی به اردوی پرسپولیس رفت و به بازیکنان اعلام کرد" این خبرها شایعه است و نباید به آنها توجه کنیم. من در کنار شما هستم و جایی هیچ گونه نگرانی نیست" اما مدیرعامل پرسپولیس پس از بازی فینال در گفت وگو با رسانه ها این موضوع را تایید کرد که دولت ماموریت او را پایان یافته اعلام کرده است و انتقاداتی هم مطرح کرد که چرا این اتفاق باید دقیقا قبل از فینال جام حذفی و زمانی که پرسپولیس به بیشترین تمرکز نیاز داشته، رخ داده است.

به گزارش ایسنا، در حالی که از چند روز گذشته اخباری مبنی بر کناره رفتن رویانیان از مدیر عاملی پرسپولیس به گوش می خورد این موضوع امروز علنی شد و هیات مدیره این باشگاه هم به نوعی کنار رفتن رویانیان از این پست را اعلام کرده است.

رویانیان از مهر سال ۱۳۹۰ کار خود را در پرسپولیس آغاز کرد و الان به نظر می رسد کارش در این باشگاه به پایان رسیده است.