به گزارش پارس ، ابراهیم آشتیانی در گفت وگو بافارس، در مورد انتخاب منصور ابراهیم زاده به عنوان سرمربی احتمالی پرسپولیس گفت: از نظر من ابراهیم زاده مربی خوبی است او در دانشکده تربیت بدنی دانشجوی من بوده و شناخت کامل از خصوصیاتش دارم. در ذوب آهن و نفت تهران نیز نتایج خوبی گرفته اما دوست داشتیم سرمربی پرسپولیس یکی از بچه های پرسپولیس باشد البته سپاهان و پرسپولیس هر دو از ریشه شاهین هستند و به نوعی ابراهیم زاده هم از پرسپولیس است اما فکر می کنم اگر از دایی تا استیلی، درخشان و پیروانی سرمربی پرسپولیس می شدند بسیار بهتر بود. مردم منتظر معرفی سرمربی جدید هستند و امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر بیفتد.

وی افزود: ما نسل اول پرسپولیس هستیم، وقتی از شاهین به پرسپولیس آمدیم هواداران زیادی به خاطر ما به این تیم آمدند، رابطه ما از لحاظ عاطفی با هواداران آنقدر وسیع و گسترده بود به همین خاطر بنای محکمی در پرسپولیس گذاشته شد و امروز می بینید که اگر کل بازیکنان از پرسپولیس به تیم دیگر هم بروند هواداران از حمایت تیم خود دست برنمی دارند اما متأسفانه با سیاست ها و مدیریت های غلط اتفاقی افتاده که امروز هواداران استقلال که زمانی یک دهم پرسپولیسی ها بودند به ما نزدیک شوند.

آشتیانی خاطر نشان کرد: در حالی که تجربیات زیادی دارم امروز در گوشه خانه نشسته ام، ما به پرسپولیس وفادار هستیم اما هر مدیری که می آید افرادی که در باند خودش قرار دارد را بر مسند کار می گذارد، بازیکنان زمان ما را مقایسه کنید یکی از بازیکنان دندانش شکست و بازی می کرد، بینی من خونریزی کرد اما در آن شرایط بازی را ادامه دادم و در پایان بازی بیهوش مرا به بیمارستان بردند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه کمیته فنی پارسال روی مربی ایرانی نظر داشت اما ژوزه را به عنوان سرمربی انتخاب کردند و امسال نیز نظرها به مربی پرسپولیسی بود اما به احتمال فراوان ابراهیم زاده سرمربی می شد، خاطر نشان کرد: خوشبختانه امسال که دیگر ما حضور نداشتیم و به قول علی پروین کمیته فنی کشک بود. امسال که من اصلا در این کمیته نیستم و اصلا نمی دانم چه کسانی آن جا هستند. سال پیش در نیم فصل یحیی را آوردیم. از باشگاه خواستیم حقیقی جذب شود تیم شرایط بهتری پیدا کرد اکنون با وجود اینکه حکم دارم اصلا نمی گویند آشتیانی در کجا حضور دارد، باز هم می گویم ابراهیم زاده از لحاظ فنی و اخلاقی مورد تأیید من است اما کمیته فنی روی مربی پرسپولیسی نظر داشت. می دانم وقتی مربی هم انتخاب شود اصلا دیگر کسی با کمیته فنی کاری ندارد.

آشتیانی در ادامه خاطر نشان کرد: واقعا با نسل اول پرسپولیس بازی می شود، من، کلانی، بهزادی، معینی، وطنخواه و جاسمیان را بازی می دهند، شنیدم قرار است تیم را به بخش خصوصی بدهند زمانی که در هیئت مدیره بودم طرحی دادیم که بسیار خوب بود و ۱۵درصد از سهام به نسل اول داده می شد اما اکنون ۴۹ درصد به هواداران و ۵۱ درصد به سایر افراد واگذار می شود، نباید سهم پیشکسوتان پایمال شود. خیلی از این افراد برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیدند و باید حق آنها نیز در نظر گرفته شود.

آشتیانی در مورد اینکه آیا در صورت انتخاب ابراهیم زاده از او حمایت می کند عنوان کرد: هر کسی که سرمربی پرسپولیس شود به دلیل اینکه می خواهیم پرسپولیس سربلند باشد مطمئنا از او حمایت خواهیم کرد.