به گزارش پارس ، منصور قنبرزاده در گفتگو بامهر، در خصوص مذاکره پرسپولیسی ها با یعقوب کریمی مهاجم جوان این باشگاه ضمن بیان مطلب فوق گفت: در نیم فصل وقتی مذاکره پرسپولیس با این بازیکن را شنیدیم اما یعقوب کریمی آن را تکذیب کرد ولی جواد کاظمیان در گفتگویی اعلام کرد وقتی برای دریافت مطالباتش در نیم فصل به دفتر سعید شیرینی رفته بود، یعقوب کریمی در حال عقد قرارداد داخلی با پرسپولیس بوده است.

وی افزود: در این خصوص یعقوب کریمی عصر امروز به کمیته انضباطی باشگاه احضار شده است تا در مورد  این تخلف پاسخگو باشد. قطعا این بازیکن با جریمه مالی سنگین مواجه می شود زیرا کاری غیر حرفه ای انجام داده است. اینکه مذاکره پنهانی و با اقدامی غیر حرفه ای و ناجوانمردانه صورت گیرد، قطعا با این انتقال مخالفت خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران اضافه کرد: همیشه اعلام کرده ایم هر باشگاهی بازیکن ما را می خواهد، باید درخواستش را بصورت مکتوب ارائه کند. قطعا در صورت مذاکره بدین شکل و در صورت مهیا بودن شرایط، با این انتقال موافقت می کنیم. همانطور که فصل گذشته کادرفنی استقلال خواهان جذب ایمان موسوی بود که علی فتح ‍ الله زاده بصورت رسمی درخواست خود را به باشگاه نفت اعلام کرد و با توافق نامه ای رسمی، این بازیکن به استقلال رفت و به جای آن میثم حسینی و امین منوچهری به نفت تهران آمدند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با انتقال کریمی به پرسپولیس موافقت می کنید؟ ، یادآور شد: قرارداد کریمی با باشگاه نفت ۳ سال بوده که تنها یک سال از آن گذشته است. در این شرایط یعقوب کریمی را به هر تیمی می دهیم به غیر از پرسپولیس. متاسفانه این اقدام در عملکرد کریمی هم تاثیر منفی داشت زیرا این بازیکن در نیم فصل نخست در ۹۰ درصد بازی های ما حضور داشت و ۱۰ گل هم به ثمر رساند اما در نیم فصل دوم، تنها یک گل زد و در ۸۰ درصد مسابقات نفت هم نتوانست فرصت بازی را بدست آورد.

قنبرزاده اظهار داشت: متاسفانه آقای شیرینی باشگاه را با بنگاه اشتباه گرفته است و با عقد قرارداد مخفیانه با این بازیکن و دادن برگ سبز و رقم های میلیاردی، ذهن او را به هم ریخت. اینکه دادکان می گفت نباید در فوتبال این اقدامات را انجام دهند زیرا تبعات دارد، راست بود. نتیجه آن این است که امروز کریمی از ترکیب ثابت نفت دور شد و تیم ملی را هم از دست داد.

وی همچنین تاکید کرد: امروز از باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت می کنیم زیرا اقدامشان غیر قانونی بوده است. آنها فصل گذشته هم با بازیکنان تیم امید نفت بدین شکل مذاکره کرده بودند. باشگاهی که ۳۰ میلیون طرفدار دارد، نباید توسط افرادی که اصول اولیه فوتبال حرف ای را بلد نیستند، اداره شود.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در ادامه افزود: حرفمان حق است و برخلاف فصل گذشته که به خاطر هواداران و جایگاه اجتماعی پرسپولیس از شکایت مان منصرف شدیم، امسال تا آخر شکایت مان را پیگیری می کنیم و از آقای حسن زاده هم می خواهیم با این اتفاق بصورت جدی برخورد کند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه طبق قوانین AFC، باشگاه و فردی نباید با بازیکن تیم حریف که قراردادش تمام نشده، وارد مذاکره شود و اگر مذاکره کند، تخلف کرده است، گفت: اگ مسئولان پرسپولیس این مسئله را نمی دانند، باید یاد بگیرند اما اگر می دانند و انجام می دهند، عذر بدتر از گناه انجام داده و تخلفشان قطعی است.

قنبرزاده در پایان گفت: از آقای رویانیان که از محیطی قانون مدار وارد فوتبال شده، چنین برخوردهایی بعید است. ایشان با مشاوران بد و ناکاربلدی که دارد، تصمیماتی را اتخاذ می کند که فوتبال پرسپولیس را نابود خواهد کرد، تصمیمات غیر ورزشی که تبعات آن باعث شد یک بازیکن جوان و آینده دار تیم ملی را در این مقطع مهم از دست داد.