دیدار 2 تیم فوتبال نفت طلاییه و سپاهان از ساعت 17:45 امروز عصر در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد.

ترکیب تیم سپاهان:

لی اولیویرا، حسن جعفری، ژایرو رودریگوئز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، میلاد سرلک، شاهین ثاقبی، رافائل کریولارو، مهرداد محمدی، مروان حسین و ساسان انصاری.

ترکیب تیم نفت طلاییه:

میلاد فراهانی، محسن بنگر، محمد نصرتی، فرید محمدزاده، امیرحسین فشنگچی، علی عزتی، علی زینالی، مجتبی حقدوست، میلاد احمدی، عیسی آل کثیر و امین منوچهری. 

 دقیقه 5: اولین خطر سپاهان ارسال ثاقبی در عمق در‌ شرایط تک به تک به ساسان انصاری رسید که داور اعلام آفساید کرد.

دقیقه 17: توپ در میانه میدان به نفتی ها رسید و با یک پاس عمقی علی زینالی رو با‌ گلر حریف تک به تک کردن ولی او با بی دقتی توپ رو با آسمان کوبید.

دقیقه 26: رافائل کریولارو درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و از میان مدافعان ضربه ای زمینی در خلاف جهت گلر زد که توپ با اختلاف ناچیزی به اوت رفت.

دقیقه 27: فرید محمدزاده بازیکن نفت از داور اجازه گرفت و از زمین بیرون رفت تا به دستشویی برود. نفت چند دقیقه 10 نفره به کار ادامه می دهد.

دقیقه 32 :توپ به طور اتفاقی زیر پای آل کثیر افتاد و او هم بعد از دریبل مدافع حریف توپ رو به گل‌تبدیل کرد که داور خطای آل کثیر رو روی مدافع اعلام کرد.

دقیقه 37 : حسین مروان از سمت راست به سرعت نفوذ کرد و با دریبل مدافع با گلر نفت تک به تک شد ولی ضربه اش توسط میلاد فراهانی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 43 : حمله همه جانبه سپاهانی ها از سمت راست و ارسال توپ رو به بیرون که ضربه ساسان انصاری رو گلر نفت جمع کرد.

دقیقه 46: ارسال ضربه ایستگاهی روی دروازه سپاهان و ضربه سر‌ منوچهری که با فاصله کمی از روی دروازه به اوت رفت.

دقیقه 56 : ارسال سپاهان از سمت چپ و ضربه سر شیرجه ای رافائل به اوت رفت.

دقیقه 54 : ساسان انصاری مصدوم شد و با سری بانداژ شده به بازی ادامه می دهد.

دقیقه 58 : ارسال ساسان انصاری از راست در عرض محوطه ۶ قدم زیر پای ژائرو رودریگوئز افتاد که سایه توپ رو زد و موقعیت تک به تک رو از دست داد.

عیسی ال کثیر در دقیقه 72 برای نفتی ها گلزنی کرد.

این دیدار با برتری یک بر صفر نفتی ها به پایان رسید.