روز سیزدهم مهرماه تیم ملی ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی توگو خواهد رفت و به همین دلیل سرمربی این تیم زودتر از کارلوس کی روش نام 23 بازیکن مورد نظر خود را برای حضور در دیدار برابر تیم ملی ایران اعلام کرد که در این میان امانوئل آدبایور را می توان مطرح ترین نام بین بازیکنان دعوت شده دانست.

آدبایور که این روزها در سی سالگی به سر می برد پس از درخشش در فرانسه با تیم های متز و موناکو، در سال 2006 راهی آرسنال شد و به مدت سه سال با این تیم در لیگ برتر درخشید. او پس از درخشش با توپچی ها راهی تیم متمول منچسترسیتی شد اما پس از آنکه نتوانست در این تیم به درخشش خود ادامه دهد به صورت قرضی به رئال مادرید و سپس تاتنهام پیوست.

نام 23 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی توگو از این قرار است:

دروازه بان ها:

آبوچی داو (لیگ توگو)، دیدا فاتوا (لیگ غنا) و جری سابیرو (لیگ توگو)

مدافعان:

ژن داکونام(ختافه اسپانیا)، ایسیفو بوراهاما(لیگ توگو)، ماکلیبه کولون(لیگ توگو)، استیو لاوسن(لیگ سوئیس)، سادات آکوریکو(لیگ آفریقای جنوبی)، حکیم ساما(لیگ توگو)، ویلسون آکاکپو(لیگ مصر)

مهاجم سابق رئال و سیتی و آرسنال برابر ایران

هافبک ها:

کوملان آگبگیندان(لیگ غنا)، آتاکورا لالاوله(دمیراسپور ترکیه)، فرانکو آتچو(لیگ نیجریه)، فلوید آئیته(فولام انگلیس)، ایلاس ببو(هانوفر آلمان)، ماتیه دوسوی(متز فرانسه)، الوم ودجی(لیگ توگو)، سرجی آتسو(لیگ آنگولا)، داو وومه(لیگ آفریقای جنوبی) و گیلائوم ینوسی(لیگ توگو)

مهاجمان:

امانوئل آدبایور(باشاکشیر ترکیه)، فودو کودو(لیگ مراکش) و پنیل ملاپا(درسدن آلمان)