میلاد فخرالدینی در خصوص پیروزی تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بالاخره پیروز شویم و چند پله خودمان را در جدول بالا بکشیم تا از شرایط بدی که در آن بودیم خارج شویم. ما از ابتدا برای پیروزی به زمین رفته بودیم و حتی به تساوی هم قانع نبودیم. طبق برنامه‌ای که داشتیم زود به گل رسیدیم و توانستیم به خوبی از گل زده دفاع کنیم و با دست پر از مشهد برگردیم.

وی در مورد انتقاداتی که به شیوه بازی سیاه‌جامگان در هفته گذشته صورت گرفته بود گفت: سیاه‌جامگان خارج از خانه بسته بازی می‌کند ولی در دیدارهای خانگی خود بازتر بازی می‌کند و ما از همین موضوع استفاده کردیم تا به دروازه این تیم برسیم و خوشبختانه موفق شدیم.

مدافع گسترش فولاد در ادامه گفت: امیدوارم این روند را در دیدارهای بعد ادامه دهیم و نتایج خوبمان که از این هفته شروع شده است را دنبال کنیم و در پایان فصل هدفمان حضور در نیمه بالای جدول است. ما تیم جوانی داریم که نفرات جدید کم کم به ترکیب اضافه می‌شوند و فکر می‌کنم تا پایان فصل 13-14 بازیکن زیر 20 سال در ترکیب تیم ما به میدان بروند.

فخرالدینی با اشاره به اینکه پیروزی گسترش فولاد باعث قعرنشینی استقلال در لیگ برتر شده است عنوان کرد: من استقلال را قلباً دوست دارم و ناراحتم که این تیم در چنین وضعیتی قرار دارد ولی مطمئنم جایگاه‌شان اینجای جدول نیست و به جایگاه اصلی‌شان باز می‌گردند.

وی در مورد استعفای منصوریان گفت: نمی‌دانم در این مورد چه بگویم. امیدوارم سرمربی جدید بتواند برای استقلال مثمرثمر باشد و این تیم پرطرفدار را به جایگاه اصلی خود برساند.

مدافع گسترش فولاد با اشاره به طلب خود از باشگاه استقلال عنوان کرد: متاسفانه در ایران بازیکن ایرانی دستش به جایی بند نیست. اگر بازیکن خارجی بودیم به فیفا شکایت می‌کردیم و باشگاه از ترس محرومیت پول ما را می‌داد. من به خاطر هواداران 2 سال و نیم صبر کردم ولی وقتی برای دیدن افتخاری رفتم من را به دفترش راه نداد و توفیقی به ما گفت صبر کنید درست می‌شود. تا الان برای هواداران استقلال صبر کردم و دوست ندارم باعث دردسر این باشگاه شوم و امیدوارم این موضوع ختم به خیر شود و نیاز به پیگیری از مراجع بالاتر نباشد.