عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپیدرود رشت، گفت: توانستیم یک بازی سراسر هجومی انجام دهیم و از حریف در اکثر دقایق بیشتر بازی برتر باشیم. بعد از باخت هفته قبل اینطور بازگشتن راضی‌کننده است اما می‌توانستیم برنده شویم سپیدرود برای نباختن بازی می‌کرد. یک امتیاز مبارکشان باشد.

وی افزود: موقعیت‌های خوبی داشتیم اما متأسفانه تمام‌کننده نداشتیم، اگر می‌توانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم بهره ببریم در نهایت برنده بازی می‌شدیم.

وی در مورد وضعیت حکیم نصاری و طالب ریکانی خاطرنشان کرد: هنوز گزارش ما به باشگاه نرسیده و باشگاه به وقتش به این مسئله رسیدگی می‌کند. با توجه به اینکه بازی بعدیمان روز سه‌شنبه برگزار می‌شود وقت برای برگزاری کمیته انضباطی نیست اما در کل باشگاه هر تصمیمی بگیرد تابع هستیم.

ویسی در رابطه با غیبت رضا کرملاچعب عنوان کرد: ما امروز می‌توانستیم 2 بازیکن زیر 19 سال استفاده کنیم و در لیست داشته باشیم، از رضا کرملاچعب راضی نبودیم و او را خط زدیم. کرملاچعب از خوب‌های استان است که می‌دانم با تلاش بیشتر به جایگاهش در تیم می‌رسد.

وی ادامه داد: بعد از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن عملکرد امروزمان راضی کننده است. ما روی توپ‌های 50-50 و مصاف‌های سوم برنده بودیم، موقعیت‌های خوبی داشتیم اما گلزنی نکردیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان تصریح کرد: آمار گلزنی ما به هیچ وجه خوب نیست، برای تیمی که می‌خواهد در نیمه ابتدایی جدول باشد این آمار خوب نیست، موتورمان هنوز روشن نشده است.