برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: در این بازی حضور بسیار خوب داشتیم و فضا بسیار عالی بود. هم هواداران میزبان و هم هواداران پرسپولیس 90 دقیقه پرشور تیم‌شان را تشویق کردند و امروز همه چیزهای قشنگ و زیبا را شاهد بودیم. پاس زیاد، جنگندگی زیاد، عمق زیاد و بازی هم با کیفیت بود. طبیعی است که ما می‌خواستیم ببریم. پرسپولیس همیشه برای برد بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما قرار نیست روندمان را تغییر بدهیم و همیشه برای برد بازی می‌کنیم. پس از هر گل شانس داشتیم که بازهم گل بزنیم، اما به هدفمان نرسیدیم. فوتبال است دیگر. از تیمم که بسیار پخته بازی کرد راضی هستم. روی هر دو گل سپاهان، روی اشتباه خودمان گل خوردیم و متأسفیم، اما فوتبال همین است. البته عملکردمان در این بازی برای بازی با الهلال به ما امیدواری داد که می‌توانیم با کیفیت بازی کنیم. فکر می‌کنم هواداران از بازی ما لذت بردند و هر دو تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.

برانکو در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه بیرانوند در این بازی اشتباه زیادی داشت، اظهار داشت: اگر در فوتبال اشتباه نباشد نتیجه همیشه صفر - صفر می‌ماند. در مجموع بسیار خوب بازی کردیم و بازی را تحت کنترل داشتیم، دو گل زدیم و موقعیت‌های دیگری نیز به وجود آوردیم. مسلم است سپاهان که در 10 سال اخیر بهترین تیم ایران بوده، مربی خوبی دارد و در کنار ما از بیشترین ملی‌پوش بهره می‌برد، عملکرد خوبی داشته باشیم. ما انتظار داشتیم که بازی سختی را پیش رو داشته باشیم، اما حیف شد پیروز نشدیم.

وی در خصوص اینکه چرا کمال کامیابی‌نیا از ابتدا برای پرسپولیس به میدان نرفت، گفت: کمال حق بازی مقابل الهلال را ندارد و به همین دلیل از این بازیکن استفاده نکردیم. ربیع‌خواه هم امروز در این پست بسیار خوب بازی کرد. او تعویض شد تا برای بازی با الهلال آماده باشد.