پرسپولیس در حالی امروز در اصفهان به مصاف سپاهان می رود که بخشی از حواس این تیم به بازی سه شنبه برابر الهلال است. سرخ ها سه امتیاز مهم بازی با پیکان را به دلیل مشکلات جسمی و ذهنی حاصل از بازی با الاهلی را از دست دادند. سه امتیازی که شاید در ادامه فصل کمبودش بیشتر به چشم بیاید. پیروزی در این دو دیدار می تواند بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس باشد و مهدی طارمی مهره ای کلیدی برای تحقق این آرزو برای برانکو به حساب می آید. بهترین گل زن پرسپولیس و یکی از شانس های اصلی آقای گلی آسیا، در بازی برابر الاهلی نمایشی با کیفیت بازی هایش در تیم ملی را داشت، او دونده و پرتلاش بود و نقش مهمی در موفقیت تیمش ایفا کرد. حرف های مهدی طارمی را پیش از بازی حساس پرسپولیس برابر ذوب آهن بخوانید:

اخراج کمال، پاس محسن و فرار علیپور

بازی با الاهلی بازی خیلی خوبی بود و ما توانستیم با غیرت و همت  بچه ها الاهلی را ببریم. با آنکه همان ابتدای بازی ده نفره شدیم و این در آن هوا واقعا سخت بود. اما خدا را شکر در ابتدای بازی توانستیم روی پاس فوق العاده محسن و فرار علیپور به گل برسیم که خیلی کار را برایمان راحت تر کرد. البته اخراج کمال که ناخواسته هم بود در آن شرایط کار را برایمان سخت کرد؛ اما خداراشکر توانستیم بازی را ببریم.

اتفاقی گل خوردیم

ما وقتی ده نفره هم بودیم موقعیت های خوبی به دست آوردیم و می خواستیم گلهای بیشتری بزنیم که با خیال راحت تر بازی کنیم که روی یک اتفاق گل خوردیم. بازیکن الاهلی هم واقعا ضربه اش را خوب زد. بعد از گل آن ها ما باید برای صعود گل می زدیم و به همین خاطر با غیرت بچه ها تا سوت پایان بازی جنگیدیم و توانستیم به خواسته ای که داشتیم برسیم.

چیپ هم به موقعش می زنم

وقتی پنالتی شد منشا تازه نفس بود و خیلی راحت تر می توانست پنالتی را بزند. من خیلی خسته بودم و تصمیم گرفته شد که منشا پنالتی را بزند. برای من موفقیت پرسپولیس مهم است و دعا می کردم که پرسپوولیس نتیجه بگیرد و منشا هم گل بزند. زمان پنالتی دوم خیلی ها فکر می کردند می خواهم چیپ بزنم؛ اما من اصلا به این موضوع فکر نکردم. چیپ زدن هم جای خودش را دارد و به موقعش حتما می زنم. خدارا شکر که توانستم گل بزنم و دل مردم را شاد کنم.

دنبال گل زدن هستم

من هم مثل هر فورواردی دنبال گل زدن هستم که بتوانم وظیفه‌ای که در تیم دارم را به بهترین نحو انجام دهم. فکر می کنم تا الان بد نبودم. امیدوارم در این دوره از مسابقات هم بتوانم به عنوان آقایی گلی دست پیدا کنم.

هدف قهرمانی است

من از همان اول گفتم که هدف ما قهرمانی است و با تمام وجود برای هدفمان می جنگیم. درست است که ما از نظر مالی نسبت به سه تیم دیگر خیلی خیلی ضعیف تر هستیم؛ ولی ما با غیرت بچه ها تا قهرمانی می رویم.

مقابل پیکان بدشانس بودیم

بازی با پیکان بازی بدی نبود. ما کاری که مربیان می خواستند را نتوانستیم در نیمه اول انجام بدهیم و به نتیجه هم نرسیدیم. در نیمه دوم روندمان خوب شد؛ ولی بدشانسی آوردیم و توپ هایمان گل نشد. خب! جذابیت فوتبال به همین اتفاق ها است....

سپاهان...

بازی با سپاهان یک بازی سخت است. انشالله که بتوانم در این بازی گل بزنم و پرسپولیس برنده شود. ولی باز هم می گویم فقط و فقط موفقیت پرسپولیس اهمیت دارد.