سیدرضا افتخاری در تازه‌ترین اظهاراتش گفته فاتح ترم اولین گزینه آنها برای جانشینی علیرضا منصوریان است و این در حالی است که مسئولان این باشگاه از  تقریبا دو هفته قبل یعنی همان زمان که به منصوریان اولتیماتوم داده بودند؛ با این مربی ترکیه‌ای وارد مذاکره و با پیشنهاد مالی سنگین از سوی این مربی مواجه شدند.

تریم به واسطه‌های که از سوی مسئولان باشگاه استقلال به وی پیشنهاد سرمربیگری این تیم را دادند اعلام کرده دستمزدش سه میلیون دلار است و در کنار آن امکانات لازم را برای کار کردن در استقلال می‌خواهد و همین امر باعث شد مسئولان این باشگاه از موضع خود تا حدی عقب‌نشینی کنند.

استعفای منصوریان و شایعات مطرح شده در مورد تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال باعث شده افتخاری صراحتا از فاتح تریم برای جانشینی منصریان نام ببرد. این موضوع نشان می‌دهد مدیرعامل استقلال یا قصد بازی با اسم تریم را دارد یا اینکه واقعا قصد دارد این مربی را با دستمزد سنگین به ایران بیاورد.

جالب اینکه افتخاری به چند واسطه ماموریت مذاکره با تریم و پایین آوردن دستمزد او را داده و ممکن است این مربی حاضر شود با دو میلیون دلار هم سرمربی آبی‌پوشان شود. در تعطیلات لیگ مشخص خواهد شد که مسئولان باشگاه استقلال تا چه حد در اجرای این تصمیم خود جدی هستند.