سپاهان هفته گذشته مقابل فولادخوزستان قرار گرفت و در شرایطی که کرانچار دست به تغییرات پرریسکی در ترکیب خود زده بود، با 2 گل به میزبان خود بازی را واگذا کرد تا شرایط این تیم دشوارتر شود؛ البته حمایت قاطع مدیران باشگاه از سرمربی کروات تیمشان باعث شد تا کرانچار با آرامش به کار خود ادامه دهد.


سیاوش یزدانی در قلب خط دفاعی، علی کریمی در پست هافبک تدافعی و رافائل کریولارو در پست هافبک بازیسازمقابل فولادخوزستان برای اولین بار از ابتدا راهی میدان شدند و شاید انتخاب یا عدم این سه مهم ترین چالش کرانچار باشد؛ کریمی که با مصدومیت روبرو شده و به احتمال فراوان در ترکیب قرار نخواهد گرفت، اما استفاده یا عدم استفاده از کریولارو که در پست هافبک تهاجمی بازی می کند، می تواند تغییری محسوس در ترکیب طلایی پوشان ایجاد می شود. ضمن اینکه انتظار می رود باز هم ژایرو به ترکیب اصلی بازگردد و جایگزین یزدانی شود.


ترکیب احتمالی پیشنهادی طلایی پوشان به شرح زیر می تواند توسط کرانچار انتخاب شود.


خط دروازه؛ لی اولیویرا


لی اولیویرا در دو بازی گذشته نمایش فاجعه آمیزی داشته که با دو شکست برای طلایی پوشان و جام حذفی همراه شده، اما حضور این بازیکن و بودن در روز خوبش می تواند سدی محکم مقابل مهاجمان ترسناک پرسپولیس ایجاد کند.


قلب خط دفاعی؛ بازگشت به زوج موردنظر


عزت الله پورقاز و ژایرو رودریگوئز برزیلی در دیدارهای گذشته انتخاب های اول کرانچار برای حضور در قلب خط دفاعی بوده اند. اگر چه سپاهان تاکنون 9 بار در مجموع جام حذفی و لیگ گل خورده و در دیدار برابر فولادهم کرانچار سیاوش یزدانی را جایگزین ژایروی برزیلی کرد، اما به نظر می رسد در مقابل پرسپولیس باز هم به زوج پورقاز و ژایرو اعتماد خواهد کرد.


مدافعین چپ و راست: سعید آقایی و حسن جعفری


سعید آقایی در دیدار هفته ششم با مصدومیت روبرو شد، اما این بازیکن کلیدی با پشت سرگذاشتن مصدومیت مشکلی برای حضور در دیدار برابر پرسپولیس ندارد و امیدوار است، مثل دیدار برابر پارس جنوبی جم بتواند برای هم تیمی هایش موقعیت گلزنی ایجاد کند. سمت راست خط دفاعی سپاهان هم به حسن جعفری تعلق خواهد داشت.


هافبک های تدافعی؛ بازگشت رسول نویدکیا


به نظر می‌رسد با توجه به مصدومیتی که علی کریمی با آن مواجه شده، رسول نویدکیا بعد از طغیانی که داشته به ترکیب اصلی بازگردد و در کنار میلاد سرلک دو هافبک تدافعی سپاهان باشند.


هافبک های تهاجمی؛ بازگشت محمدی


رافائل کریولارو با توجه به نمایش های خوبی که در پرتغال داشته با نظر کرانچار به اصفهان خواهد آمد و به نظر می رسد، این مربی به این بازیکن که در دیدارهای قبلی نمایش خوبی نداشته این فرصت را خواهد داد تا شانس خود را مقابل پرسپولیس هم امتهان کند. دو بازیکن دیگر خط میانی طلایی پوشان را مهرداد محمدی و ساسان انصاری تشکیل می دهند؛ اگرچه ممکن است جلال علی محمدی هم یکی از گزینه های جدی در این پست باشد.


مهاجم


مروان حسین عراقی اگرچه هنوز در ترکیب سپاهان گلزنی نکرده، اما مورد وثوق کرانچار قرار دارد و در مقابل پرسپولیس هم به احتمال فراوان از ابتدا وارد میدان می شود.

در مجموع اینکه سپاهان طی هفته های اخیر و در طول دیدارهای خود از دو ترکیب 1-3-2-4 و همینطور 2-4-4 استفاده کرده ولی 11 نفر زیر بیشرین شانس را برای حضور در لیست 11 نفره دارند:


لی اولیویرا، عزت‌الله پورقاز، ژایرو رودریگوئز، حسن جعفری، سعید آقایی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، رافائل کریوِلارو، شاهین ثاقبی، مهرداد محمدی، ساسان انصاری و مروان حسین.