همسر مرحوم پورحیدری با اعلام این موضوع که مشکلات استقلال باید ریشه‌ای حل و فصل شود از وزیر ورزش و جوانان خواست که با ورود به این موضوع، یکی مانند برانکو را برای استقلال در نظر می‌گرفتند.

با نتایج استقلال چه می‌کنید؟

والله من هم به عنوان یک استقلالی در شوک هستم. ۶ بازی، ۴ باخت و تنها یک گل زده، نتیجه‌ای است که اصلاً از استقلال انتظار نمی‌رود.

به عنوان یک هوادار استقلال به این تیم امید دارید؟

البته هنوز فرصت هست ولی نتایج هم نگران‌کننده است. امیدوارم روز به روز وضعیت بهتر شود. حتماً کادر فنی باید تدابیری برای خروج از این وضعیت داشته باشد.

ایراد کار کجاست؟

به نظرم مسئولان باشگاه در سطح وزارتخانه باید این مشکلات را آسیب‌شناسی کنند. قطعاً بررسی این موضوع از بالا نشان خواهد داد که مشکل از مدیریت تا بازیکن کجای کار است.

چرا تا به امروز این اتفاق نیفتاده؟

همین موضوع باعث شده مشکلات روی هم تلمبار شوند و تیم به این وضعیت بیفتد. در هر اداره و سازمانی که خروجی کار موفقیت‌آمیز است حتماً یک مدیر لایق در رأس کار است و هر مجموعه‌ای که نتیجه عکس می‌گیرد با بررسی وضعیت به یک مدیر نالایق می‌رسید. به نظرم وزیر ورزش و جوانان باید با یک تصمیم‌ درست از ابتدا همان‌طور که برای باشگاه پرسپولیس، برانکو را در نظر گرفت برای استقلال هم یک مربی همسطح انتخاب می‌کرد.

... فکر می‌کنید اگر زنده‌یاد پورحیدری در قید حیات بود در این باره چه می‌گفت؟

خدا را شکر که منصور نیست تا این روزها را ببیند. او تیم که می‌باخت تا دو روز با ما حرف نمی‌زد، چه برسد به حالا! منصور همیشه می‌گفت استقلال و پرسپولیس وقتی خوب نتیجه می‌گیرند لیگ ما جذاب است. او از آن استقلالی‌هایی نبود که دوست داشته باشد پرسپولیس آخر جدول باشد و می‌گفت این دو تیم باید همیشه همسطح باشند. مثلاً استقلال قهرمان شود و پرسپولیس دوم. یا اگر آن‌ها قهرمان شدند ما باید دوم می‌شدیم نه کمتر. می‌گفت وقتی این دو تیم در جدول از هم دور شوند رقابت‌شان هم کمرنگ‌تر می‌شود.

حتماً خانواده شما هم خیلی تحت تأثیر این نتایج قرار دارد؟

البته! من تا زمانی که منصور زنده بود فقط غصه یک نفر را داشتم و حالا باید غصه دو نفر را بخورم.