داورزنى درباره وضعیت باشگاه استقلال گفت :به هر ترتیب دغدغه سلطانى وزیر ورزش و جوانان موضع باشگاه استقلال است و ایشان روى این موضوع در حال بررسى است و به طور حتم باید توجه بیشترى نسبت به این مساله انجام بگیرد.

 او ادامه داد :باید شرایط به گونه اى پیش برود که باشگاه استقلال از این شرایط فعلى خارج شود .باشگاهى که هواداران زیادى دارد و در این باره سلطانى فر تمامى موضوع ها را مورد توجه قرار داده و انشاله هیئت مدیره باشگاه با تدبیر روند را پیش ببرند و در این میان شخص وزیر ورزش و جوانان نیز در کنار باشگاه کمک هاى لازم را انجام مى دهد.

 معاون وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت مدیریت استقلال توضیح داد :موفقیت هر تیمى به عوامل متعددى بستگى دارد تا یک تیم بتواند نتیجه بگیرد بنابراین تمام تلاش کادر فنى ،کادر مدیریتى و هیئت مدیره بر این است که آنها از این مرحله عبور کنند و شرایط بهترى در باشگاه حاکم شود.

داورزنى تصریح کرد :امیدوارم با تدبیر هیئت مدیره و مدیر عامل این باشگاه بتواند از شرایط خارج و لبخند رضایت را به لبان هواداران بیاورد .شخص وزیر ورزش و جوانان هم نسبت به وضعیت استقلال حساسیت ویژه اى دارد و تمامى موارد را رصد مى کند .ماموریت وزارت ورزش و جوانان هم این است که در کنار عوامل مدیریتى باشد و کمک کند.