حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از تغییرات در مدیریت تیم فوتبال صبای قم خبر داد و گفت: جلسات متعددی در هفته‌های اخیر با حامیان مالی علاقمند به سرمایه‌گذاری در تیم فوتبال صبای قم برگزار کردیم و در نهایت واگذاری مدیریت بهره‌برداری از این تیم به یک شرکت خصوصی محول شد و قرارداد واگذاری نیز به امضاء رسید.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که به اتفاق آقایان سیدعلی زاهدی و محمدرضا کشوری‌فرد نمایندگان استاندار قم، کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال و شاهین گل‌افروز این شرکت در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، قرارداد واگذاری مدیریت تیم فوتبال صبای قم به این شرکت نهایی شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: پیگیری جدی و مستمری در روز‌های اخیر پیرامون موضوع صبای قم داشتیم و هدف این است که این تیم به عنوان نماد ورزش قم، در سطح اول فوتبال باشگاه‌های کشور یک تیم موفق و سربلند باشد و استعداد‌های فوتبال قم در آن توانایی خود را به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: در قراردادی که با اسپانسر جدید تیم صبای قم منعقد شد، بند‌ها و شرایطی پیش‌بینی شده، از جمله اینکه تیم صد در صد در قم بماند و از ظرفیت فنی و نیروی انسانی فوتبال قم استفاده شود، ضمن اینکه زمین تمرین و مسابقه هم در اختیار این تیم قرار خواهد گرفت.

عابدی تاکید کرد: با حضور نمایندگان استاندار در جلسات مختلف تمام سعی و تلاش ما این بوده که شرایطی برای صبای قم ایجاد کنیم که این تیم بتواند در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور حضوری موفق داشته باشد و به زودی به جایگاه حقیقی و واقعی خود یعنی لیگ برتر بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: صرفا مدیریت بهره‌برداری از تیم فوتبال صبای قم به مدت یک سال برای فصل ۹۷ – ۱۳۹۶ لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران جام آزادگان به این شرکت به عنوان اسپانسر تیم واگذار شده و سایر امور باشگاه همچون گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در پاسخ به اینکه آیا کادر فنی تیم فوتبال صبای قم پس از این واگذاری تغییر خواهد کرد؟ تصریح کرد: اختیار این موضوع دست مدیریت جدید تیم صبا است و هیچ دخالتی در تصمیم‌گیری برای تغییر و تحولات فنی تیم نداریم.

وی یاد آور شد: پس از عقد قرارداد برای واگذاری مدیریت بهره‌برداری تیم صبای قم از این پس شاهین گل‌افروز مدیرعامل این شرکت به عنوان مدیریت تیم فوتبال صبای قم است و تصمیمات این تیم بر عهده وی می باشد .