با وجود اینکه لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارها در مصاحبه هایش گفته بود که در بارسلونا بازنشسته خواهد شد و تحت هیچ شرایطی این باشگاه را ترک نخواهد کرد اما اکنون تصمیمات دیگری به گوش می رسد.
خبرگزاری اسپانیایی مارکا در این باره نوشت ،ستاره آرژانتینی عجله ای برای تمدید قرارداد با بارسلونا را ندارد چون دیگر مثل قبل به آینده این تیم امیدوار نیست.
از طرفی قرارداد فوتبالیست 30 ساله تا 30 ژوئن 2018 است و مسئولان باشگاه در ماه جولای از توافق باشگاه با جزئیات قرارداد خبر دادند اما تا به امروز هیچ قرارداد رسمی دیده نشده است.
از سوی دیگر روزنامه موندو دپورتیوو از توافق 300 میلیون یورویی برای خرید لیونل مسی از بارسلونا خبر داد.
مارکا در ادامه گزارش خود اعلام کرد که مسی تا پایان فصل جدید منتظر خواهد ماند و در صورت مشاهده پیشرفت در این تیم اقدام به تمدید خواهد کرد.مسی منتظر عکس العمل باشگاه در قبال از دست دادن نیمار ستاره برزیلی و انتقالش به پاریسن ژرمن است و اینکه مسئولان برای جبران این ستاره و قدرتمند کردن تیم چه راه حلی را پیش خواهند گرفت.
گفتنی است لیونل از سال 2004 برای بارسلونا توپ می زند و در این مدت 8 بار قهرمانی لالیگا،5 بار قهرمانی جام حذفی و 4 بار قهرمانی در لیگ قهرمانان را در کارنامه اش به ثبت رسانده.وی همچنین 5 بار توپ طلا را بدست آورد و در تیم ملی نیز در سال 2014 نایب قهرمان جام جهانی شد.